W czwartek południowokoreański sklep wolnocłowy Shilla Duty Free Shop ogłosił, że nawiązał współpracę z Meituan i Dazhong Dianping, największymi chińskimi platformami z recenzjami podróży i stylu życia, aby przyciągnąć chińskich turystów.

Meituan i Dazhong Dianping to wiodące platformy informacyjne dotyczące stylu życia w Chinach, które umożliwiają użytkownikom dostęp do informacji i recenzji klientów w różnych kategoriach, w tym atrakcji turystycznych, zakupów, zakwaterowania i usług dostaw, przy łącznej miesięcznej bazie użytkowników sięgającej 470 milionów.

Na mocy tej umowy obie strony będą prowadzić różne wspólne działania marketingowe skierowane do chińskich turystów odwiedzających Koreę.

Shilla Duty Free Shop zapewni ekskluzywne korzyści klientom Meituan i Dazhong Dianping, podczas gdy chińskie platformy informacyjne dotyczące stylu życia będą prezentować promocje Shilla Duty Free Shop na swoich platformach internetowych.

„Ponieważ wielu Chińczyków korzysta z Meituan i Dazhong Dianping do wyszukiwania informacji nie tylko w Chinach, ale także podczas podróży za granicę, spodziewamy się, że to partnerstwo pomoże przyciągnąć więcej chińskich turystów” – podało źródło Shilla Duty Free.

Napisz do Jae-Kwang Ahn w [email protected]



źródło