Jupiter CPG istnieje już od 15 lat, a jego utworzenie odbyło się niemal przez przypadek, kiedy założyciel Chris Rebsamen wraz z żoną i młodym synem przeprowadził się do Park City.
Dzięki uprzejmości Chrisa Rebsamena

Jesteś początkującym przedsiębiorcą, któremu przydałaby się pomoc we wprowadzeniu nowego produktu na rynek? A może jesteś właścicielem małej firmy i chcesz rozszerzyć swoją firmę? Możesz zatrudnić specjalistę ds. marketingu, który pomoże Ci osiągnąć Twoje cele, ale wdrożenie może być czasochłonne, a ponadto należy wziąć pod uwagę ogromne koszty wynagrodzenia w pełnym wymiarze godzin, świadczeń i płatnego urlopu.

W tym miejscu wkracza Jupiter CPG. Dzięki ponad 100-letniemu doświadczeniu zespół Jupiter CPG pomoże we wszystkim, od lokowania produktu po dostarczanie rozwiązań logistycznych i analizę zachowań konsumentów i trendów w handlu detalicznym.

Kluczową częścią tej propozycji jest to, że otrzymujesz doświadczony zespół zarządzający – obejmujący wyższe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu i finansów – bez wszystkich typowych kłopotów i kosztów z tym związanych.



Od chwili powstania 15 lat temu firma z siedzibą w Park City „pomogła wielu dobrze zapowiadającym się firmom w rozpoczęciu działalności detalicznej i promowaniu swoich produktów”.

CPG w nazwie firmy oznacza towary pakowane konsumenckie i odnosi się do towarów, których klienci często używają i wymieniają. Pomyśl o takich przedmiotach, jak żywność, napoje, kosmetyki i przybory toaletowe.



Według założyciela i dyrektora generalnego Chrisa Rebsamena może to obejmować wiele „fajnych małych dzieł”, takich jak Dog Brew Bone, nakładka na bulion dla psów produkowana przez Anheuser-Busch i Chicka Chicka Boom, książka dla dzieci opublikowana przez Simon and Schuster.

Kolejna aktualna współpraca to międzynarodowa firma Amaxi Nutritional. Firma Rebsamen pełni funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w grupie wartej 300 milionów dolarów. Obejmuje to kompleksową dystrybucję wielu ich produktów.

„Naszym zadaniem dla Amaxi Nutritional jest opracowanie strategii i wprowadzenie jej produktów na rynek” – powiedział Rebsamen. „Całkowicie rozwinęliśmy działalność w zakresie dystrybucji detalicznej. Realizujemy to jako kompleksowy proces dystrybucji, od pomysłu po półkę i wszystko pomiędzy”.

Jeden z tych procesów zastosowano w Kathy Ireland Worldwide Nutritional Products, składającym się z mieszanki białek pochodzenia roślinnego, kolagenu w proszku i mieszanki zielonej energii.

Zespół Rebsamena nawiązał także współpracę z firmą z Korei Południowej i pomógł jej uruchomić rurociąg wody wulkanicznej o nazwie JeJu 16 Water.

„Był to oddział RCA Television i ten produkt poprowadził firmę w zupełnie nowym kierunku, jeśli chodzi o koncepcję” – powiedział Rebsamen. „Aby zapewnić im natychmiastową ekspozycję i rezultaty, od podstaw zbudowaliśmy całą kampanię w mediach społecznościowych”.

Jako firma lokalna, firma i Rebsamen znalazły sposoby na wsparcie Park City i właścicieli małych firm.

Luke Winters (po lewej), DJ Potter, Christopher Rebsamen i Corinne Humphrey spotykają się podczas wydarzenia networkingowego w PandoLabs, organizacji non-profit, która zapewnia zasoby i mentorów przedsiębiorcom chcącym rozpocząć działalność gospodarczą.
Akta akt Kiry Hoffelmeyer/Park

„Jestem jednym z założycieli Pando Labs, czyli inkubatora przedsiębiorczości” – powiedział. Ta grupa społeczna z siedzibą w Park City zrzesza właścicieli firm, aby łączyć się i współpracować. „Jupiter CPG jest częścią zespołu, który pomaga przedsiębiorcom i zapewnia członkom unikalne sposoby patrzenia na sprawy”.

Powiedział, że jego firma pobiła rekordy przychodów w ciągu ostatnich trzech lat i zwiększyła swoją „siłę ognia”, wzmacniając swoje kierownictwo wykonawcze. Nowi członkowie zespołu to strateg rynkowy Julie McPeek i dyrektor ds. przychodów Brian Maggio.

Jednak nie wszystko zakończyło się niesłabnącym sukcesem.

„Po naszej formacji początkowej wszystko szło bardzo dobrze. Byliśmy zajęci współpracą zarówno z klientami rozpoczynającymi działalność, jak i firmami z listy Fortune 500” – powiedział. Sześć lat temu „wszystko się posypało”, kiedy „trzyletnia walka z rakiem spowodowała, że ​​wszystko, łącznie z biznesem, zeszło do podziemia”.

Leczenie zadziałało i rak osiągnął remisję trzy lata temu. I odbudował swój biznes.

„Potem musiałem sięgnąć głęboko i zacząć od nowa. Chociaż było to bardzo trudne, wiedziałem, co chcę robić i dokąd chcę dojść” – powiedział Rebsamen. Po krótkiej konsultacji udało mi się ponownie wystrzelić Jupitera i doprowadzić go do dzisiejszego stanu”.

Powiedział, że premiera 15 lat temu była czymś w rodzaju przypadku, gdy w 2009 roku wraz z rodziną przeprowadził się z Nowego Jorku do Park City.

„Chcieliśmy górskiego stylu życia” – powiedział. „Jeżdżę na nartach od piątego roku życia i zawsze moim marzeniem było zamieszkanie w kurorcie narciarskim”.

Zatem bez pracy i prawdziwego planu Rebsamen, żona Elizabeth, syn Connor i ich pies Bode „przyjechali tu z kaprysu. Przez pierwsze kilka miesięcy mieszkaliśmy z moją siostrą w małym dwupokojowym mieszkaniu. W końcu znaleźliśmy własne miejsce i zamieszkaliśmy.”

Miało to miejsce w czasie, gdy Wielka Recesja „naprawdę mocno uderzyła w kraj”.

„Miałem kilka kontaktów w handlu detalicznym, które potrzebowały pomocy w utrzymaniu procesów sprzedaży” – powiedział.

Mając 30-letnią karierę na stanowiskach kierowniczych w branży towarów pakowanych, logicznym wyborem było zwrócenie się do niego o pomoc. Wkrótce inni usłyszeli o jego pomocy doradczej i wkrótce zaczęto szukać porady.

„Po czterech latach pomagania w ramach hobby” – pomyślał Rebsamen – „może nadszedł czas, aby zamienić to w biznes”.

Oczywiście firma potrzebuje nazwy, prawda?

„Jeździłem na nartach w górach Park City z Connorem, który był wtedy w czwartej klasie. Rozmawiałem z nim o (moim pomyśle na założenie) firmy. Byliśmy w windzie Jupiter Bowl i on zapytał: „Dlaczego nie nazwać tego miejsca Jupiter?”

Obecnie Jupiter CPG świętuje 15-lecie swojej działalności.

„Jesteśmy w punkcie zwrotnym”. – powiedział Rebsamen. „Chcemy rozwijać naszą działalność i w ten sposób nadal pomagać przedsiębiorcom w rozwijaniu ich działalności”.



źródło