Los Angeles, Kalifornia i Nowy Jork, Nowy Jork – 16 maja 2024 r. – Pete Distad, dyrektor generalny nadchodzącej usługi transmisji strumieniowej Venu Sports, zaprezentował dziś przyszłą tożsamość marki dla bardzo oczekiwanej platformy.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością oficjalnego przedstawienia Venu Sports, marki, która naszym zdaniem oddaje ducha zupełnie nowego domu do transmisji strumieniowej, w którym fani sportu spoza tradycyjnego ekosystemu płatnej telewizji mogą doświadczyć niesamowitej kolekcji wydarzeń sportowych na żywo, a wszystko to w jednym miejscu – powiedział Distad. „W miarę jak przygotowania do platformy nabierają tempa, skupiamy się szczególnie na dostarczaniu naszej docelowej grupie odbiorców najlepszego w swojej klasie produktu, zbudowanego od podstaw przy użyciu najnowszych technologii, aby angażować i zapewniać rozrywkę wymagającym fanom sportu, którzy chcą mieć kompleksowy dostęp do gry na żywo.”

Venu Sports, które ma wystartować tej jesieni w USA, połączy portfolio sieci sportowych i niektórych usług skierowanych bezpośrednio do konsumentów w nową, atrakcyjną usługę transmisji strumieniowej sportowej, aby umożliwić mniej popularnym fanom maksymalne wykorzystanie każdej gry .

Fani mogą znaleźć najnowsze wiadomości i informacje na temat Venu Sports na stronie www.venu.com.

O VENU SPORTS

Venu Sports, innowacyjna platforma przyszłości do transmisji strumieniowej budowana w ramach spółki joint venture utworzonej przez ESPN, spółkę zależną The Walt Disney Company, FOX i Warner Bros. Discovery, połączy portfolio sieci sportowych i ESPN+ należących do zbiorowych firm, w tym treści z wszystkie główne profesjonalne ligi sportowe i sporty uniwersyteckie. Utworzenie i uruchomienie nowej usługi podlega zatwierdzeniu przez organy regulacyjne i sfinalizowaniu ostatecznych porozumień między stronami.

Venu Sports, którego premiera zaplanowana jest na jesień 2024 r., zostanie udostępniona bezpośrednio konsumentom za pośrednictwem nowej aplikacji. Abonenci mieliby także możliwość łączenia produktu w pakiety, w tym z Disney+, Hulu lub Max.

Platforma będzie agregować treści, aby zaoferować fanom obszerną, dynamiczną ofertę treści sportowych, która będzie służyć fanom sportu, szczególnie tym spoza tradycyjnego pakietu płatnej telewizji.

źródło