Sześciu na 10 Amerykanów przysięga, że ​​może „wykonać tyle ćwiczeń, ile potrzebuje” bez konieczności wchodzenia na siłownię.

Nowe badanie przeprowadzone na 2000 dorosłych Amerykanów wykazało, że przeciętny człowiek uważa się za aktywnego pięć razy w tygodniu i ćwiczy cztery razy w tygodniu, a 54% stwierdziło, że „nigdy” nie chodzi na siłownię.

Ponieważ wielu opuszcza siłownię, ćwiczą w inny sposób. Prawie wszyscy ankietowani (98%) uważają, że mogą poćwiczyć podczas wykonywania codziennych zadań.

Nowe badanie przeprowadzone na 2000 dorosłych Amerykanów wykazało, że przeciętny człowiek uważa się za aktywnego pięć razy w tygodniu.
Rob – stock.adobe.com

Zadania te obejmują wykorzystanie mocy codziennych czynności, takich jak spacerując po okolicy (74%), chodzenie po schodach (60%), prace w ogrodzie (59%), sprzątanie domu (59%), spacery z psem (56%) i wnoszenie zakupów do domu (42%).

Inne zadania w porównaniu do ćwiczeń obejmują prace w ogrodzie (40%), wynoszenie śmieci (36%), rozciąganie się po wstaniu z łóżka (35%), zmywanie naczyń lub pranie (33%), stanie na nogach przez co najmniej cztery godziny (30%) lub nawet przygotowanie dzieci do szkoły (10%).

Na zlecenie Dar naturymarka witamin i probiotyków, badanie przeprowadzone przez OnePoll wykazało, że 70% uważa, że ​​są zdrowi, a wiele z nich porównało swój poziom zdrowia z różnymi poziomami aktywności fizycznej.

Włączenie tych działań do zrównoważonego stylu życia może przyczynić się do ogólnego dobrego samopoczucia.

Dziesięć procent stwierdziło, że czuje się jak superbohater lub zawodowy sportowiec, a 17% czuło się o 10 lat młodsze.

Zadania porównywane do ćwiczeń obejmują wykorzystanie mocy chodzenia po okolicy, wchodzenia po schodach, prac w ogrodzie i sprzątania domu.

Prawie połowa (48%) osób w weekend wspomina aktywność fizyczną z poprzedniego tygodnia.

70% stwierdziło, że jest pod wrażeniem poziomu swojej aktywności z poprzedniego tygodnia.

Chociaż według doniesień ponad trzy czwarte (77%) było świadomych tego, jak aktywne jest ich ciało w ciągu tygodnia, 65% stwierdziło, że byłoby skłonne poszerzyć swoją aktywność, badając swoje możliwości fizyczne podczas ćwiczeń.

24% respondentów uważa, że ​​ich dieta ma duży wpływ na poziom aktywności fizycznej.

Spośród nich przeważająca 80% przynajmniej od czasu do czasu sprawdza swoje możliwości fizyczne podczas ćwiczeń.

Korzyści są następnie postrzegane jako poczucie większej pewności siebie (54%), chodzenie dalej (52%) i zauważanie lepszego wyglądu ciała (46%).

Większość (87%) wyobraża sobie, że mogłaby wykonać zadania, których nigdy wcześniej nie byłaby w stanie wykonać, gdyby tylko poprawiła swoje zdolności fizyczne o 10%.

63% respondentów prawdopodobnie stosowałoby suplement probiotyczny w celu wsparcia zdrowia układu trawiennego.

„To zachęcające, że dla tak wielu osób codzienne czynności mogą wydawać się wyczynem siły, i zrozumieć, że nasze ciała mają wrodzoną zdolność do wspierania naszego ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia – ta moc już jest w nas” – powiedziała Jaclyn Safrath, MS , MPH, kierownik ds. medycznych, Nestlé Health Science, twórca Nature’s Bounty. „Ale jasne jest, że wiele osób chce stale poprawiać swoje zdrowie, szukając sposobów, aby dać z siebie dodatkowe 10 procent i zwiększyć możliwości swojego ciała”.

Badanie wykazało związek między dietą a poziomem aktywności u podstaw dobrego samopoczucia fizycznego.

Ponad jedna czwarta (28%) uważa, że ​​ich dieta ma duży wpływ na ich układ odpornościowy, a 24% podobnie uważa, że ​​ich dieta ma duży wpływ na poziom aktywności fizycznej.

Badanie wykazało, że 70% osób uważa, że ​​są zdrowe, a wiele z nich porównało swój poziom zdrowia z różnymi poziomami aktywności fizycznej.

Dziewięćdziesiąt procent uważa, że ​​ogólny stan zdrowia układu trawiennego wpływa na ich fizyczność i układ odpornościowy.

Aby poprawić zdrowie układu trawiennego, 63% prawdopodobnie zastosowałoby suplement probiotyczny w celu wsparcia zdrowia układu trawiennego.

Trzech na czterech byłoby skłonnych zmienić swoją dietę na lepszą, gdyby poprawiła ona poziom ich aktywności fizycznej. W rezultacie ponad połowa (54%) zmieniłaby większość lub całość tego, co je.

98% ankietowanych uważa, że ​​może ćwiczyć podczas wykonywania codziennych zadań.

„Organizm ludzki to genialny system i każdego dnia walczy o nas” – kontynuował Safrath. „Weźmy na przykład układ trawienny, w którym w jelitach żyją już dziesiątki bilionów „dobrych” bakterii, które wspierają wiele funkcji organizmu, w tym zdrowie układu odpornościowego. Probiotyki pomagają uzupełniać genialny system organizmu.

10 NAJLEPSZYCH ĆWICZEŃ ZADAŃ CODZIENNYCH

Spacer po okolicy – ​​74%

Korzystanie ze schodów zamiast windy lub schodów ruchomych – 60%

Prace w ogrodzie – 59%

Sześciu na 10 Amerykanów przysięga, że ​​może „wykonywać tyle ćwiczeń, ile potrzebuje” bez konieczności wchodzenia na siłownię.

Sprzątanie domu – 59%

Wyjście z psem na spacer – 56%

Przynoszenie zakupów do domu – 42%

Ogrodnictwo – 40%

Wynoszenie śmieci – 36%

Rozciąganie po wstaniu z łóżka – 35%

Zmywanie lub pranie – 33%

źródło