
Pierwsza aktualizacja Manor Lords jest już dostępna do publicznych testów, co oznacza, że pojawi się wkrótce i będziemy mogli dokładnie zobaczyć, co się zmieni w bijącym rekordy kreatorze miast.
Łatka wprowadza całą listę ulepszeń, w szczególności znaczne wzmocnienie obrażeń łuczników. Typ jednostki był przypuszczalnie zbyt obezwładniony przed wydaniemco skłoniło twórcę gry do posunięcia się zbyt daleko w przeciwnym kierunku i przypadkowego stworzenia „bardzo słabych łuczników”.
Inne poprawki spowalniają tempo, w jakim Hildebolt zajmuje ziemię, ulepszają „nieefektywne doły do tartaków, które również powodowały wyświetlanie ogólnych banerów z problemami związanymi z „zapełnieniem magazynu”” oraz powstrzymują ludzi i/lub zwierzęta gospodarskie przed pozostawaniem bezdomnymi, jeśli jest dla nich dostępna przestrzeń życiowa.
Moją ulubioną zmianą jest ograniczenie „zbyt wysokiego spożycia piwa”, ponieważ wieśniacy najwyraźniej byli zbyt pijani, aby wcześniej wykonywać swoje żmudne średniowieczne obowiązki. Prawdopodobnie nie jest to dobra wiadomość dla gracze, którzy poszli na wojnę tylko po to, by podlewać swoich mieszkańców piwemchociaż.
Inną poważną zmianą w Manor Lords jest w rzeczywistości dodanie podatku królewskiego, czyli rocznego podatku królewskiego, ponieważ prace nad nazwą są wciąż w toku. „Podatek jest pobierany co roku od wszystkich graczy (głównego gracza i AI) i trafia do twojego pana” – czytamy w notatce o łatce. „Liczy się je w przeliczeniu na populację, dlatego powinno stanowić przeciwwagę dla graczy, którzy gromadzą ogromne bogactwa pomimo niezoptymalizowanej gospodarki”.
Jest o wiele więcej dużych i małych zmian, głównie dotyczących liczb i balansu, ale każdą zmianę Manor Lords analizujesz w informacjach o łatce opublikowanych Para.







