Hi-Fi Rush 2 zostało zaplanowane w Tango Gameworks

Gry Tango planował A kontynuacja Pośpiech Hi-Fi zanim studio zostało nieoczekiwanie zamknięte na początku tego tygodnia. Według najnowszych doniesień studio przygotowywało projekt Hi-Fi Rush 2, aby wykorzystać sukces zeszłorocznej, wysoko ocenianej gry akcji, i planowało zatrudnić więcej pracowników do pomocy przy jej tworzeniu.

Hi-Fi Rush był przełomowym hitem dla Microsoftu

Hi-Fi Rush był nieoczekiwanym hitem dla Microsoftu w zeszłym roku. Szef studia gier Xbox Matt Booty wcześniej opisał tę grę jako „przełomowy hit dla nas i naszych graczy we wszystkich kluczowych aspektach i oczekiwaniach”. Według źródeł, z którymi rozmawialiśmy BloombergaBooty nadal chwalił grę podczas spotkania w ratuszu z pracownikami Zenimax, co sprawiło, że zamknięcie Tango Gameworks jeszcze bardziej zaskakujące dla osób z zewnątrz.

Ratusz rzeczywiście wspomniał o powodach zamknięcia studia, choć nie omówiono szczegółów. Booty stwierdził, że zasoby Zenimaxu zostały rozłożone zbyt słabo, jak „masło orzechowe na chlebie”, a w kilku studiach brakowało personelu. Szefowa studiów ZeniMax, Jill Braff, dodała, że ​​„trudno jest wspierać dziewięć studiów na całym świecie za pomocą szczupłego zespołu centralnego i stale rosnącej liczby rzeczy do zrobienia” oraz że „Myślę, że wkrótce się przewrócimy”.

Tango Gameworks było w trakcie prac nad kontynuacją Hi-Fi Rush, podczas gdy inne zamknięte studio Arkane Austin chciało stworzyć „nową, wciągającą grę symulacyjną dla jednego gracza”, przypominającą Zniesławiona franczyza. Ponieważ oba chciały również zatrudnić nowych pracowników, można wyciągnąć wniosek, że studia znajdowały się na niewłaściwym etapie rozwoju w niewłaściwym czasie, kiedy Zenimax musiał skonsolidować swoje zasoby, aby wspierać istniejące projekty.

Straszna ironia losu polega na tym, że podczas tego samego spotkania Booty stwierdził, że Microsoft „potrzebuje mniejszych gier, które dają nam prestiż i nagrody”, według Krawędź. Hi-Fi Rush 2 był idealnym kandydatem spełniającym te kryteria, ale myślę, że nigdy nie dowiemy się, jak dobrze gra mogła sobie poradzić.



źródło