Gordon Ramsay I Lis zamierzają uruchomić Bite, opisywaną jako globalna marka żywności i platforma rozrywkowa.

Bite podlega umowie Ramsaya z Fox Entertainment i ich partnerstwem produkcyjnym, Studio Ramsay Global. Platforma będzie oferować szeroką gamę treści kulinarnych, a także produktów i doświadczeń.

„Bite to innowacyjne połączenie mojej prawie 20-letniej współpracy z Fox, łączące wszystkie doświadczenia, emocje, rywalizację i osobowość, które wspólnie stworzyliśmy w ramach tego oryginalnego, wyjątkowego przedsięwzięcia związanego z żywnością i stylem życia” – powiedział Ramsay. „Ta nowa marka zaspokoi każdy gust miłośnika jedzenia dzięki kuszącej gamie oryginalnych seriali, fascynującym opowieściom o jedzeniu i niekończącej się zawartości cyfrowej, którą pochłoną widzowie na całym świecie!”

Sieć Bite Digital będzie służyć jako centrum treści cyfrowych i społecznościowych marki. Istnieje już wiele oryginalnych seriali, które zadebiutują, w tym:

– „Idiot Sandwich”: nowa seria cyfrowych konkursów kulinarnych Ramsaya inspirowana niezwykle popularnym wirusowym memem szefa kuchni.
– „Next Level Kitchen” – opisywany jako cyfrowy serial towarzyszący „Next Level Chef”, w którym występują trzej mentorzy serialu — Ramsay, Nyesha Arrington i Richard Blais.

„Dla fanów jedzenia na całym świecie kuchnia Bite jest otwarta” – powiedział Rob Wade, dyrektor generalny Fox Entertainment, „a ponieważ Gordon i jego zespół w Studio Ramsay Global zbierają wszystkie odpowiednie składniki, po prostu nie ma nikogo lepszego do podania tę tętniącą życiem, autentyczną ucztę rozrywki i przeżyć związanych z jedzeniem. Jako najbardziej dynamiczna, wszechstronna, kompleksowa destynacja kulinarna na świecie, jesteśmy pewni, że widzowie będą czerpać przyjemność z odkrywania i delektowania się każdym kęsem.”

Pod szyldem Bite Digital Originals dostępna będzie także lista treści od takich gwiazd jak Tineke „Tini” Younger z „Next Level Chef’s” i mistrzyni sezonu 3 Gabi Chappel.

Bite nawiązał także współpracę z marką naczyń kuchennych HexClad, stając się oficjalnym sponsorem szeregu treści spożywczych należących do Fox i Studio Ramsay Global na całym świecie.

„Jako partner Bite poszerzamy naszą współpracę z Gordonem Ramsayem – co w naturalny sposób pasuje do HexClad i naszych rewolucyjnych naczyń kuchennych” – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny HexClad, Danny Winer. „Zarówno wymagający profesjonalni szefowie kuchni, jak i niedzielni szefowie kuchni doceniają jakość, jaką HexClad wnosi do każdej kuchni, a teraz jeszcze więcej miłośników kuchni odkryje różnicę w HexClad w rosnącym światowym portfolio produktów spożywczych Gordon, Fox i Bite”.

W planach jest dalsze rozszerzenie Bite o publikacje, produkty konsumenckie, wydarzenia i doświadczenia na żywo, a także aplikacje i miejsca docelowe online.

źródło