Gordon Ramsay I Rozrywka Foxa połączyli siły, aby wystartować Ugryzienie, marka żywności i rozrywki oferująca treści kulinarne i lifestylowe, produkty i nie tylko.

Stworzony w ramach Fox Entertainment i jej partnerstwa produkcyjnego Gordona Ramsaya, Studio Ramsay Global, Ugryzienie jest reklamowany jako oferujący treści kulinarne i zapewniający reklamodawcom i partnerom marki większy zasięg, dzięki czemu mogą nawiązać kontakt z ponad 100-milionową publicznością Ramsay i Fox kochającą jedzenie.

Ugryzienie to innowacyjne połączenie mojej prawie 20-letniej współpracy z Fox, łączące wszystkie doświadczenia, emocje, rywalizację i osobowość, które wspólnie stworzyliśmy w ramach tego oryginalnego, wyjątkowego przedsięwzięcia związanego z żywnością i stylem życia” – powiedział Ramsay. „Ta nowa marka zaspokoi każdy gust miłośnika jedzenia dzięki kuszącej gamie oryginalnych seriali, fascynującym opowieściom o jedzeniu i niekończącej się zawartości cyfrowej, którą pochłoną widzowie na całym świecie!”

Ugryzienie ogłasza także inauguracyjne partnerstwo w zakresie produktów konsumenckich z wiodącą marką naczyń kuchennych HexClad. Dzięki pierwszemu w swoim rodzaju strategicznemu partnerstwu i inwestycji HexClad zostaje oficjalnym sponsorem szeregu treści spożywczych będących własnością Fox i Studio Ramsay Global na całym świecie.

Przez Ugryzienie Digital Network, która służy jako centrum treści cyfrowych i społecznościowych marki, m.in. oryginalne serie Idiotyczna kanapkaNowa seria cyfrowych konkursów kulinarnych Ramsaya inspirowana wirusowym memem szefa kuchni; Kuchnia następnego poziomucyfrowa seria towarzysząca do Szef kuchni następnego poziomui nowy Ugryzienie Baner Digital Originals przedstawiający listę twórców i osobistości kulinarnych nowej generacji, takich jak Szef kuchni następnego poziomu występują Tineke „Tini” Younger (sezon 2) i właśnie ogłoszona mistrzyni sezonu 3 Gabi Chappel.

„Do fanów jedzenia na całym świecie, Ugryzienie kuchnia jest otwarta” – powiedział Rob Wade, dyrektor generalny Fox Entertainment, „a gdy Gordon i jego zespół w Studio Ramsay Global zbierają wszystkie odpowiednie składniki, po prostu nie ma nikogo lepszego, kto mógłby podać tę tętniącą życiem, autentyczną ucztę rozrywki o tematyce kulinarnej i doświadczenia. Jesteśmy najbardziej dynamicznym, kompleksowym miejscem kulinarnym na świecie i jesteśmy pewni, że widzowie będą czerpać przyjemność z odkrywania i delektowania się każdym Ugryzienie.”

W nadchodzących miesiącach, Ugryzienie Według Ramsaya i Foxa w dalszym ciągu rozszerzy swój zasięg na publikacje, produkty konsumenckie, wydarzenia i doświadczenia na żywo, a także aplikacje i miejsca docelowe w Internecie.

źródło