YouTube jest „w awangardzie” ery nowej rozrywki, mówi dyrektor generalny Neal Mohan;  Firma zwiększa liczbę przejęć twórców i wprowadza reklamy na telewizory Smart TV, których nie można pominąć

Youtube Dyrektor generalny Neala Mohana zainaugurowało 13. rocznicę istnienia firmy Brandcast mówiąc reklamodawcom, że platforma wideo „jest na czele nowej ery rozrywki”.

Widzowie filmów na YouTube, powiedział, „to nie tylko odbiorcy. Oni jeżdżą albo giną, fani nie mogą przegapić ani chwili.”

Mohan ponownie przedstawił propozycję, którą niedawno przedstawił w artykule w siostrzanej publikacji Deadline, THR, wzywając wyborców nagrody Emmy i decydentów, aby zachęcali twórców do zdobywania nagród Emmy. „Twórcy przyciągają widzów na duży ekran, ponieważ są nowym Hollywood” – powiedział Mohan. „Mają strategie biznesowe, pokoje scenarzystów i zespoły produkcyjne. Na nowo wyobrażają sobie klasyczne gatunki telewizyjne, od porannych programów po komentarze sportowe. I wymyślają zupełnie nowe.”

Dodał, że „zasługują na takie samo uznanie, jak inni profesjonaliści z branży kreatywnej”.

W ciągu ostatnich trzech lat liczba wyświetleń w YouTube w salonie wzrosła o 130%, co czyni ją stale opłacalną platformą dla marketerów skupiających się na salonie. Brandcast odbywał się kiedyś podczas NewFronts, ale YouTube przeniósł go na główny tydzień transmisji, do którego w tym roku dołączyły także Amazon i Netflix.

Mary Ellen Coe, dyrektor ds. biznesowych YouTube, weszła na scenę Brandcast, aby przedstawić nowe inicjatywy, w tym rozszerzenie zakresu „przejęć twórców” firmy przez reklamodawców w kategorii YouTube Select. YouTube Select to narzędzie stworzone w ostatnich latach, aby umożliwić dopasowywanie największych marek do najlepszych programów.

Coe zauważył, że DoorDash przeprowadził wczesny proces w sprawie przejęć w popularnym podcaście New Heights, w którym uczestniczyli bracia z NFL Travis i Jason Kelce. Ubiegły sezon, który okazał się ostatnim sezonem Jasona Kelce’a w lidze, a także przełomowym dla Travisa Kelce’a w popkulturze ze względu na jego romans z Taylor Swift, zwiększył oglądalność Nowe szczyty. Opcja przejęcia, wprowadzona pilotażowo w 2023 r., umożliwia reklamodawcom współpracę z twórcami i posiadanie 100% „udziału w głosie” na ich kanale.

źródło