Nowy pakiet do transmisji strumieniowej pojawi się latem tego roku, Ogłoszono w środę Disney Entertainment i Warner Bros. Discovery.

Disney+, Hulu i Max będą dostępne w pakiecie na dowolnej z trzech platform, a opcje subskrypcji bez reklam i dodatków zostaną ogłoszone wkrótce.

„Po bardzo udanym wprowadzeniu Hulu na Disney+ ten nowy pakiet z Maxem zapewni abonentom jeszcze większy wybór i większą wartość” – powiedział w komunikacie Joe Earley, prezes Direct to Consumer w Disney Entertainment.

„To niesamowite nowe partnerstwo stawia abonentów na pierwszym miejscu, zapewniając im dostęp do hitów filmowych, oryginałów i trzech ogromnych bibliotek obejmujących najlepsze marki i rozrywkę w dzisiejszym streamingu”.

Marki rozrywkowe zawarte w pakiecie

Obejrzyj nowy, zabawny serial o renowacji HGTV "Wyzwanie Barbie Dreamhouse" na Maxie tego lata.

„Usługi przesyłania strumieniowego będą oferowane łącznie, zapewniając abonentom najlepszą rozrywkę” – ogłosił w swoim komunikacie Disney, przedstawiając „bezprecedensową selekcję”, która obejmuje między innymi:

Potrzebować przerwy? Zagraj w codzienną krzyżówkę USA TODAY.

  • ABC
  • CNN
  • Odkrycie
  • Disneya
  • Sieć Żywnościowa
  • FX
  • HBO
  • HGTV
  • Hulu
  • Podziwiać
  • Pixara
  • Reflektor
  • Warner Bros.

JB Perrette, dyrektor generalny i prezes Global Streaming and Games w Warner Bros. Discovery stwierdził, że nowy pakiet zapewnia „silniejsze utrzymanie” i „przedstawia nowy, potężny plan działania na rzecz przyszłości branży”.

Jak czytamy w komunikacie, dodatkowe szczegóły zostaną udostępnione w nadchodzących dniach.

ESPN, Fox i Warner Bros. Discovery również tworzą wspólny serwis streamingowy

Kilku gigantów transmisji strumieniowej, w tym ESPN, Fox i Warner Bros. Discovery, łączy siły, aby stworzyć usługę transmisji strumieniowej wydarzeń sportowych.

Tej jesieni ESPN, Fox i Warner Bros. Discovery dołączą do grona fanów sportu, aby zaoferować także nowy pakiet: „USA TODAY” donosiło w lutym.

Pakiet obejmie wszystkie najważniejsze dyscypliny sportowe, w tym rozgrywki NFL, NBA, MLB i NHL.

Podobnie jak pakiet Disney Entertainment i Warner Bros. Discovery, ten nie zawiera jeszcze informacji o cenach ani konkretnej dacie premiery, ale stanowi kolejne potwierdzenie rozpadu pakietu telewizji kablowej w miarę, jak coraz więcej konsumentów skłania się ku streamingowi, jak podaje USA TODAY.

źródło