Zawartość Akuma dla Uliczny wojownik 6 nadal napływa jako GameSpot zaskakuje nas nieco ponad 8 nieprzerwanymi minutami nowego materiału.





Następna postać z DLC (która pojawi się 22 maja) na filmie zmierzy się z Dee Jayem, nim samym i Manon. Może to być komputer poziomu 7 kontrolujący Akumę, ale wciąż widzimy wiele interesujących aspektów jego rozgrywki, które pogłębiają nasze wczesne zrozumienie tego, jak będzie grał w SF6.









Zauważamy pewne drobne rzeczy, które wydają się być poprawkami w porównaniu z pojawieniem się Akumy w Street Fighter 5, jak na przykład jego potężna wizualnie animacja górnego cięcia, w której uderza przeciwnika z powrotem w ziemię po uderzeniu go w powietrze goshoryukenem (1: 07).


Być może pamiętacie, że kiedy demoniczny myśliwiec wykonał ten manewr w Street Fighter 5, pozostawił go tuż obok przeciwnika, aby uzyskać łatwy atak okizeme z praktycznie wszystkim, czego chciał. Teraz manewr powoduje, że ofiara odskakuje nieco od Akumy, co z pewnością pozostawia mu mniej opcji niż w poprzedniej wersji.


Początek drugiej rundy meczu lustrzanego (3:28) daje nam wyobrażenie o tym, jak straszliwa powietrzna kula ognia postaci będzie działać, gdy zostanie użyta w położeniu neutralnym. Na początku rundy jeden Akuma wystrzeliwuje zwykłą kulę ognia, podczas gdy drugi robi krok do przodu i wykonuje natychmiastową powietrzną wersję tej samej techniki.


Ten pierwszy ma czas na regenerację i blok, podczas gdy drugi nie wydaje się posuwać się zbyt daleko do przodu. Biorąc pod uwagę, jak przytłaczający okazał się ten pojedynczy manewr w Street Fighter 2, 4 i 5, naprawdę mamy nadzieję, że firma Capcom wymyśliła, jak tym razem lepiej go zrównoważyć.


Kolejnym potężnym narzędziem, z którego Akuma korzystał przez lata, jest jego szybko regenerująca się dłoń Demon Flip.


Ten ruch nie tylko zapewnił mu zamieszanie, gdy zbliża się z powietrza, ale także tradycyjnie jest regenerowany na tyle szybko, że pozwala mu użyć go jako swego rodzaju zwodu, gdy poczuje zapach, a następnie szybko przejść do kolejnego ataku.


Wącha ruch przeciwko Manon (4:30) i nadal niezwykle szybko dochodzi do siebie. To powiedziawszy, kiedy zatrzymywaliśmy i przesuwaliśmy materiał klatka po klatce, wyglądało na to, że po ataku minęło około 7–9 klatek, czyli lepiej niż 4, które mieliśmy w Street Fighter 4.


To tylko kilka z wielu momentów, z których możemy się czegoś nauczyć w materiale udostępnionym przez GameSpot, więc obejrzyjcie go, a potem podzielcie się w komentarzach wszystkim, co ciekawego zauważycie.



Chcesz więcej Street Fighter 6 Akuma? Możesz sprawdzić jego przesuń listęzobacz jak wygląda na ekran wyboru postaci i zerknij na jego film z przewodnikiem po postaciach prosto od Capcomu.







źródło