Liz Culley zatrudniona na stanowisku wiceprezesa ds. rozrywki i projektów specjalnych w THR

Reporter z Hollywood we wtorek ogłosiła nominację Liz Culley na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży rozrywki i szefa projektów specjalnych.

Na nowym stanowisku Culley będzie odpowiedzialna za współpracę z reklamodawcami w celu tworzenia dostosowanych, zintegrowanych rozwiązań marketingowych w całej firmie. THR-y platformach. Będzie się skupiać na możliwościach FYC Awards, a także na podcastach, wydarzeniach doświadczalnych i innych specjalnych projektach. Culley będzie pracować w Los Angeles i będzie podlegać THR starszy wiceprezes Lori O'Connor i prezes Joe Shields.

Kariera Culleya obejmuje ponad 12 lat w sektorach rozrywki i mediów. Przed dołączeniem THRbyła dyrektorem wykonawczym FYC i sprzedaży rozrywki w Condé Nast, gdzie tworzyła strategie reklamowe i partnerskie dla dużych studiów, wykorzystując wybitne wydarzenia Condé Nast, takie jak The Met Gala, Vogue World i The New Yorker Festival. Przypisuje jej się również zwiększenie Targi próżności Oferty doświadczalne FYC w sposób, który znalazł oddźwięk zarówno wśród odbiorców, jak i reklamodawców, w szczególności poprzez wprowadzenie podcastu o nagrodach Mali Złoci Ludzie przed żywą publicznością.

„Liz wnosi do naszego zespołu dynamiczną, kreatywną energię. THR„, powiedziała Shields. „Jej przemyślane podejście do opracowywania rozwiązań partnerskich dla klientów z branży rozrywkowej doskonale to ilustruje THR-y nową kulturę współpracy i innowacji, zwłaszcza że nadal inwestujemy w relacje z nagród FYC”.

Culley rozpoczęła karierę jako producentka, tworząc spersonalizowane serie i koncerty cyfrowe z udziałem najlepszych talentów muzycznych i teatralnych dla znanych firm, takich jak Myspace, PopSugar, YouTube, NBA i X Games. Przed pracą w Condé Nast była starszą dyrektor sprzedaży w Bustle Digital Group, gdzie projektowała treści i kampanie reklamowe oparte na doświadczeniu dla wiodących marek, takich jak Genesis, Lexus i The CW.

THR napędza stały wzrost cyfrowy i społecznościowy, którego nie dorównują nasi konkurenci, a to przyciąga najlepsze talenty, takie jak Liz i inne, które wkrótce zostaną ogłoszone”, powiedział Shields. „Strategia redakcyjna polegająca na podwojeniu wysiłków w zakresie treści wideo i społecznościowych przynosi bardzo dobre dywidendy na tym rynku”.

„Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu Reporter z Hollywood„- powiedział Culley.THR jest prawdziwym sercem naszej branży, a jego potencjał dotarcia do nowej widowni kochającej rozrywkę jest nieograniczony”.

Culley aktywnie działa w branży jako członek zarządu LPAC, członek komitetu Soho House i gospodarz podcastu o tematyce rozrywkowej.

Wiadomość o zatrudnieniu Culleya pojawiła się tuż po Reporter z Hollywood duże osiągnięcie podczas ubiegłomiesięcznej gali SoCal Journalism Awards, gdzie THR zdobył łącznie 11 nagród za pierwsze miejscew tym najlepsza strona internetowa, a także najlepsza dziennikarka prasowa roku dla Rebekki Keegan.

źródło