Postmedia Studios i Contend ogłaszają strategiczne nowe partnerstwo

Treść artykułu

Sieć Postmedia Inc. i północnoamerykańska firma Contend, zajmująca się tworzeniem treści i marketingiem, rozpoczynają nowe strategiczne partnerstwo, w ramach którego firma wykorzysta obszerne archiwa w celu opracowywania nowych treści dla świata transmisji strumieniowej.

Jak powiedziała Erika Tustin, wiceprezes ds. monetyzacji treści w Postmedia, przedsięwzięcie Postmedia Studios ma stać się platformą dla kanadyjskich twórców zajmujących się produkcją filmów, programów telewizyjnych i krótkometrażowych treści, które można będzie rozpowszechniać za pośrednictwem internetowych sieci streamingowych.

Treść artykułu

„Myślę, że zobaczyliśmy naprawdę otwartą okazję, gdy (Bill) C-11 stał się materiałem, i jak firmy takie jak nasza mogłyby o wiele ściślej współpracować z firmami w przestrzeni streamingu online — Netflixami i Spotify'ami świata” — powiedział Tustin. „I pracować nad wymyślaniem nowych programów, nowych treści, nowych pomysłów, aby móc naprawdę opowiadać historie Kanadyjczykom, robione przez Kanadyjczyków”.

Projekt ustawy C-11, Ustawa o transmisji strumieniowej onlinenakazuje wszystkim nadawcom, w tym usługom przesyłania strumieniowego online, dostarczanie i dystrybucję kanadyjskich treści.

Tustin powiedział, że dzięki Postmedia Studios historie z archiwów firmy będą mogły zostać opowiedziane w sposób dostosowany do potrzeb różnych pokoleń, zaznaczając, że różne podmioty medialne Postmedia od dziesięcioleci są obecne w kanadyjskich społecznościach, zarówno dużych, jak i małych.

„Po prostu uważam, że nie mamy sobie równych w tej dziedzinie” – powiedziała.

Contend, który współpracował z takimi amerykańskimi wydawcami jak Los Angeles Times i Chicago Tribune, a także klienci tacy jak Disney i Microsoft, idealnie pasowały do ​​partnerstwa, powiedział Tustin.

Steven Amato, założyciel i dyrektor generalny Contend, powiedział, że jego firma specjalizuje się w odkrywaniu „wyjątkowych okazji”.

Treść artykułu

„Pomyśleliśmy, że to niepowtarzalna okazja” – powiedział Amato.

Amato powiedział, że umowa z Contend zapewni Postmedia Studios dostęp do zaawansowanych technologii wideo.

Na przykład zespół będzie korzystał ze SmartStage, zastrzeżonej technologii, która może umieścić żywą postać w fotorealistycznym, wirtualnym środowisku. Wykorzystuje ona silnik do gier komputerowych 3D o nazwie Unreal Engine, pierwotnie opracowany przez Epic Games dla gier wideo.

„To zmienia zasady gry na wiele różnych sposobów, niezależnie od tego, czy chodzi o możliwość przekazania wiadomości telewizyjnych… czy też wybrania sceny i ponownego nakręcenia materiału wysokobudżetowego, ale okazało się to niewiarygodnie skuteczne” – powiedział Amato.

Postmedia, firma wydająca National Post, Financial Post i dziesiątki innych tytułów w całej Kanadzie, będzie licencjonować i współprodukować treści, co stworzy nowe możliwości dla twórców treści – poinformowały firmy w komunikacie prasowym.

Amato powiedział, że zespół ściśle współpracuje z platformą monetyzacji treści, z której korzysta wielu twórców treści. „Może tam być naprawdę fajna symbiotyczna okazja, którą mapujemy”.

Polecane przez Editorial

Obecnie rozwijane projekty obejmują dokumenty zgłębiające historię Kanady, seriale o prawdziwych zbrodniach i wydarzenia sportowe. Tustin przewiduje, że pierwszy materiał może zostać opublikowany już w styczniu 2025 r., a w ciągu następnego roku pojawi się szereg kolejnych.

„Z pewnością mamy ambitne plany i naszym celem jest jak najszybsze rozpoczęcie działań” – powiedziała.

Udostępnij ten artykuł w swojej sieci społecznościowej

źródło