Właściciele pojazdów elektrycznych twierdzą, że ich samochody przyprawiają ich o CHOROŚĆ – kierowca twierdzi, że Tesla spowodowała u niej krwawienia z nosa, „wyniszczające” bóle ciała i wypadanie włosów

Pojazdy elektryczne mogą być bezpieczniejsze dla środowiska, ale właściciele twierdzą, że pojazdy te szkodzą ich zdrowiu.

Coraz częściej pojawiają się doniesienia o cierpieniach kierowców samochodów elektrycznych choroba lokomocyjnazawroty głowy i nudności spowodowane układami hamulcowymi i przyspieszającymi pojazdów.

Była właścicielka Tesli twierdziła, że ​​podczas korzystania z pojazdu zakupionego w 2021 r. doświadczyła krwawień z nosa, wypadania włosów i „wyniszczających” bólów ciała.

Choć nie była do końca pewna, czy to wina Tesli, mieszkanka Gruzji stwierdziła, że ​​jej objawy ustąpiły po sprzedaży samochodu.

Właściciele Tesli musieli wymienić niektóre modele, ponieważ systemy klimatyzacji były podatne na pleśń, która może powodować objawy podobne do astmy.

Tesla została oskarżona o bycie „najgorszym przestępcą” za wywoływanie choroby lokomocyjnej, ponieważ jej jednopedałowa przepustnica powoduje gwałtowne ruchy podczas naciskania lub podnoszenia, co może powodować nudności i zawroty głowy

Tesli został oskarżony o bycie „najgorszym przestępcą” za wywoływanie choroby lokomocyjnej od jednopedałowej przepustnicy, ponieważ może ona działać „bardzo gwałtownie i naprawdę gwałtownie” – powiedział Ed Kim, prezes i główny analityk AutoPacific wiadomości ABC.

Pedały pojazdów elektrycznych naśladują pedał hamulca, pozwalając pojazdowi zwolnić lub zatrzymać się po prostu przez zdjęcie stopy z pedału, eliminując potrzebę przełączania między hamulcem a przepustnicą, jak w samochodzie napędzanym benzyną.

Oznacza to mniejsze zużycie układu hamulcowego, ale także oznacza, że ​​samochód będzie szarpał do przodu lub do tyłu w zależności od tego, jak szybko naciśniesz lub zdejmiesz nogę z pedału przyspieszenia, czego kierowcy nie odczuliby w pojeździe zasilanym gazem.

„Niektórzy pasażerowie mogą odczuwać dyskomfort podczas przechylania się do przodu i do tyłu, jeśli kierowca zbyt szybko lub zbyt mocno naciska pedał gazu i zwalnia go, a to absolutnie może prowadzić do choroby lokomocyjnej u pasażerów” – Kim powiedział DailyMail.com.

„Musisz być bardzo ostrożny przy dodawaniu przepustnicy… jeśli nie, może to spowodować gwałtowny ruch wahadłowy pasażerów”.

Jednak choroba lokomocyjna to tylko jeden z jej elementów Zmartwienia kierowcy pojazdów elektrycznychwedług holistycznego influencera zajmującego się zdrowiem i dobrym samopoczuciem @livingwellwithellektóra stwierdziła, że ​​kupiła pojazd elektryczny, aby zaoszczędzić na cenach benzyny, ale zysk nie był tego wart.

Była właścicielka Tesli twierdziła, że ​​po dwóch godzinach podróży samochodem doświadczyła krwawień z nosa, wypadania włosów i „wyniszczających” bólów ciała

Była właścicielka Tesli twierdziła, że ​​po dwóch godzinach podróży samochodem doświadczyła krwawień z nosa, wypadania włosów i „wyniszczających” bólów ciała

Susan Cachay, specjalistka HTMA (analiza minerałów tkanki włosowej) stwierdziła, że ​​akumulatory pojazdów elektrycznych emitują szkodliwe metale, takie jak kobalt, nikiel i mangan, które mogą powodować choroby

Susan Cachay, specjalistka HTMA (analiza minerałów tkanki włosowej) stwierdziła, że ​​akumulatory pojazdów elektrycznych emitują szkodliwe metale, takie jak kobalt, nikiel i mangan, które mogą powodować choroby

Poinformowała, że ​​po zakupie Tesli w 2021 r. zaczęła odczuwać zmęczenie po prowadzeniu pojazdu i skarżyła się, że objawy z czasem się nasilały.

„Wracałam do domu z zakupów spożywczych i musiałam położyć się w łóżku na 20 minut, zanim w ogóle mogłam rozładować samochód” – powiedziała na Instagramie. post.

Livingwellwithelle powiedziała, że ​​ona i jej mąż spędzili wiele godzin w samochodzie i oboje doświadczyli tych samych objawów, ale dopiero gdy wybrała się w podróż samochodem swojej mamy na benzynę i nie doświadczyła żadnych objawów, uświadomiła sobie, że coś jest nie tak.

Objawy nasilały się, aż pod koniec długich podróży samochodem zaczęła mieć krwawienia z nosa i nudności, a w ciągu ostatnich kilku miesięcy posiadania samochodu zaczęła tracić włosy.

Dodała zastrzeżenie: „Czy jestem pewien, że samochód spowodował te objawy?” Nie jestem niczego pewien na 100 procent.

Czy to prawdopodobne? Nasze objawy ustąpiły po sprzedaży go 5 miesięcy temu.

Nie ma badań potwierdzających twierdzenie, że pojazdy elektryczne powodują krwawienia z nosa, wypadanie włosów lub skrajne zmęczenie, a Debra Holtz, rzeczniczka Programu Czystego Transportu, powiedziała DailyMail.com: „Nasi eksperci ds. transportu w Związku Zaniepokojonych Naukowców nie są świadomi żadnych chorób spowodowane przez pojazdy elektryczne.”

Niektóre osoby zgłaszały problemy z systemem klimatyzacji Tesli, twierdząc, że rozwija się w nim pleśń, która może powodować choroby

Niektóre osoby zgłaszały problemy z systemem klimatyzacji Tesli, twierdząc, że rozwija się w nim pleśń, która może powodować choroby

Livingwithelle stwierdziła, że ​​odczuwa ból ramion i szyi, twierdząc, że jej zdaniem winny jest zagłówek, ponieważ zmusza szyję do przyjęcia pozycji do przodu i wygina górną część pleców.

Na jej post pojawiło się ponad 130 odpowiedzi, w których jedna kobieta napisała: „Mojej siostrze i szwagrowi przydarzyło się coś podobnego. Wysłali samochód do naprawy i okazało się, że wszędzie jest pleśń.

Matka skomentowała: „Mam model Y od 3 lat i cierpię na silne bóle głowy, ciała, ciągłe zmęczenie, a w dodatku po prostu nie czuję się dobrze. Moje dzieci miały takie same objawy. Kiedy dzielę się swoimi doświadczeniami z innymi, nie wierzą mi. Cieszę się, że nie jestem jedynym szaleńcem, lol.’

Jednak niektórzy inni użytkownicy zauważyli, że ponieważ jest pochodzenia roślinnego, przyczyną problemów mogła być jej dieta.

Inni właściciele Tesli zgłaszali problemy z systemem klimatyzacji Tesli, twierdząc, że rozwija się w nim pleśń – powodująca objawy astmy – ponieważ nie wysycha, a niektórzy narzekają, że ich samochody przyjechały z nieprzyjemnym zapachem.

„Mój Model Y wydziela okropny zapach z klimatyzacji, gdy pada deszcz. Straszny smród przez wiele dni” – skomentowała post Livingwithelle jedna z osób.

„Oddali go do serwisu, a oni ciągle zrzucali winę na filtr kabinowy, który był czysty, prawie nowy” – dodali, podczas gdy inni potwierdzili, że doświadczyli tego samego problemu.

Inni kierowcy Tesli twierdzili, że w ogrzewaniu i wentylacji ich samochodu pojawiła się pleśń, która wypełniła kabinę zapachem zarodników pleśni.

„Dwa lata temu zapłaciłem za ten samochód 119 000 dolarów, ale nie wiedziałem, że mojej rodzinie i mnie będziemy mieli wstrzyknięte do płuc zarodniki pleśni” – jeden z właścicieli napisał na Reddicie.

Chociaż wdychanie zarodników pleśni może początkowo powodować reakcję astmy, długotrwałe narażenie może powodować między innymi krwawienia z nosa, niewyraźne widzenie i bóle głowy.

Pojazdy elektryczne są nadal uważane za lepszą alternatywę dla pojazdów napędzanych gazem, pomimo wszelkich potencjalnych zagrożeń, ze względu na ich pozytywny wpływ na emisję gazów cieplarnianych.

Tymczasem Związek Zaniepokojonych Naukowców „jest bardzo zaznajomiony z niekorzystnym wpływem pojazdów napędzanych benzyną na zdrowie” – stwierdził Holtz.

Emisje pojazdów napędzanych gazem narażają ludzi na działanie toksyn, takich jak dwutlenek azotu, tlenek węgla i formaldehyd, które mogą powodować problemy neurologiczne, sercowo-naczyniowe i reprodukcyjne.

DailyMail.com skontaktował się z Teslą i Krajową Administracją Autostrad w celu uzyskania komentarza.



źródło