Koalicja właścicieli firm stworzyła projekt propozycji nowego parku i szlaku w północno-środkowej Kolumbii, a miejska Komisja ds. Rowerów i Pieszych dowiedziała się o tej propozycji na swoim środowym wieczorze.

We wniosku wzywa się do utworzenia „zielonego szlaku” pomiędzy Park Avenue, na południe od Rogers Street, a kładką dla pieszych nad Business Loop 70.

Szlak zielony to szlak zaprojektowany tak, aby uwzględniał ochronę środowiska i inne udogodnienia.

We wniosku wzywa się burmistrz Barbarę Buffaloe i Radę Miasta Columbia do przekształcenia odcinka linii kolejowej Columbia Terminal „w park i szlak zielony dla społeczności”.

Oddzielny, zaproponowany projekt miasta zbudowanie szlaku wzdłuż linii kolejowej COLT pomiędzy Columbia College a Brown Station Park stanowiłoby uzupełnienie projektu zielonego szlaku. Zgodnie z propozycją, szlak ten jest finansowany z podatku od sprzedaży parków w 2021 r.

Trasa zielona rozpoczynałaby się o godz planowany North Village Parkktóry Rada Miasta Kolumbii zatwierdziła w marcu. We wniosku stwierdzono, że szlak ekologiczny sprzyjałby rozwojowi gospodarczemu i wspierał sąsiednie społeczności.

„Korzyścią byłoby zapewnienie dostępnego parku i szlaku dla dzielnic o niższych dochodach” – czytamy we wniosku. „Połączyłoby, wzmocniło i wspierało dodatkowy rozwój w dzielnicach Arcade, Stockyards i North Village Arts”.

Proponuje Radzie utworzenie komisji, która pomoże w opracowaniu planu. List zawiera nazwiska osób rzekomo zainteresowanych pracą w komisji i pomocą w zbieraniu funduszy. Obejmuje to Johna Otta i Gardella Powella, właścicieli „Stocznie” obszar biznesowy. The Magazyny obejmują przedsiębiorstwa jak Walt’s Bike Shop i Ozark Mountain Biscuit and Bar. Na liście znajduje się również nazwisko byłego członka Rady Kolumbii, Pata Fowlera.

Zerwane tory kolejowe i zarośnięte chwasty wypełniają korytarz kolejowy COLT obok składowisk. Ta część torów nie jest już używana. Miasto już usunięte tory przecinające Rogers Street.

„Tory kolejowe są brzydkie i zakłócają sąsiadujący obszar mieszkalny i handlowy” – stwierdzono w projekcie propozycji.

W propozycji zwrócono się do miasta bank kolejowy korytarza z wykorzystaniem federalnego procesu Rails-To-Trails. Pozwoliłoby to zaoszczędzić korytarz do przyszłego wykorzystania kolei, jeśli zajdzie taka potrzeba. We wniosku zawarto także:

  • Usuń tor i podsypkę skalną z Rogers Street do Business Loop 70.
  • Zbuduj ścieżkę i krajobraz z dziełami sztuki, drzewami, ławkami i placami zabaw.
  • Zapewnij dostęp do sąsiednich nieruchomości handlowych, handlowych i mieszkalnych.
  • Dołącz łącznik dla pieszych do North Village Park i Bike Boulevard.

Propozycja jest wciąż na etapie projektu i zanim zostanie zatwierdzona, musi trafić do Rady Miejskiej.

źródło