Wells Fargo wprowadziła na rynek biznesową kartę kredytową zaprojektowaną z myślą o zapewnieniu łatwych do zrozumienia nagród pieniężnych.

Nowa Signify Business Cash Worldwide Elite Mastercard oferuje nieograniczone nagrody pieniężne w wysokości 2% za zakupy biznesowe, bez opłaty rocznej i bez ograniczeń lub kategorii do śledzenia, podała firma świadcząca usługi finansowe w czwartek (9 maja) komunikat prasowy.

„Właściciele firm powiedzieli nam, że programy nagród pieniężnych stały się zbyt złożone i nie zapewniały wystarczającej wartości dla ich firmy” Jeffa Hofmannapowiedział w komunikacie szef działu małych wizytówek w Wells Fargo. „Zaprojektowaliśmy Signify Business Cash, aby zapewnić właścicielom firm możliwości wydatkowania potrzebne do lepszego zarządzania przepływami pieniężnymi z prostotą, wartością i przejrzystością, których pragną”.

Wraz z 2% nagrodami pieniężnymi za zakupy służbowe, nowa karta oferuje premię pieniężną w wysokości 500 dolarów, gdy posiadacz karty wyda 5000 dolarów na zakupy biznesowe w ciągu pierwszych trzech miesięcy – wynika z komunikatu.

Inne korzyści obejmują bezpłatne karty pracownicze, ochronę przed zerową odpowiedzialnością, alerty dotyczące konta i portfele cyfrowe – czytamy w komunikacie.

Z dostępem do Program nagród biznesowych Wells Fargoposiadacze kart mogą wymieniać nagrody pieniężne na środki na wyciągu, jako bezpośrednią wpłatę na kwalifikujące się konto oszczędnościowe lub czekowe Wells Fargo lub na karty podarunkowe, podróże i inne oferty, zgodnie z publikacją.

„Nowa karta Signify Business Cash World Elite Mastercard priorytetowo traktuje nagrody i korzyści, które właściciele małych firm cenią najbardziej” Jana Lewickiegoprezes Amerykańskich Instytucji Finansowych pod adresem Karta MasterCard– napisano w komunikacie. „Ściśle współpracowaliśmy z Wells Fargo, aby stworzyć produkt, dzięki któremu prowadzenie firmy będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujące”.

PYMNTS Intelligence odkryło, że z Main Street korzystają małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB). firmowe karty kredytowe więcej niż jakiekolwiek inne rozwiązanie w zakresie kapitału obrotowego.

Na przykład w październiku 22% tych małych i średnich firm korzystało z firmowych kart kredytowych, aby stawić czoła nieprzewidzianym wydarzeniom, zgodnie z „Stan zdrowia na głównej ulicy, IV kwartał 2023 r”, wywiad PYMNTS i Enigma współpraca.

PYMNTS Intelligence odkrył również, że podobnie jak przedsiębiorstwa, konsumenci mają nadrzędne preferencje nagrody pieniężne sugeruje to, że szukają prostszych i namacalnych korzyści niż to, co jest obecnie oferowane.

Na przykład wśród konsumentów pokolenia Z 41% stwierdziło, że jest niezadowolonych z zdobytych nagród, a 36% zdecydowało się na otrzymanie zwrotu pieniędzy, zgodnie z „Gospodarka kredytowa: rola programów nagród w korzystaniu z kart kredytowych konsumentów”, wywiad PYMNTS i 2c współpraca.

Aby uzyskać dostęp do całego zasięgu PYMNTS B2B, zapisz się do dziennika Biuletyn B2B.

źródło