Triumfy, wyzwania celebrowane podczas uroczystości dla biznesu, edukacji, inżynierii – Aktualności

Szósta i ostatnia ceremonia rozpoczęcia zakończenia wyjątkowej podróży dla Klasy 2024

Od wirtualnych sal lekcyjnych i hybrydowych modeli uczenia się po naładowany klimat społeczny i polityczny na początku swojej kariery licencjackiej, klasa 2024 borykała się z przeszkodami, jak niewiele klas wcześniej. Sobota była świętem nie tylko przekroczenia linii mety, ale także rozpoczęcia tego, co będzie dalej.

Podczas szóstej i ostatniej ceremonii rozpoczęcia wiosny na Campbell University (trwającej trzy dni) uhonorowano absolwentów Lundy-Fetterman School of Business, School of Education & Human Sciences, School of Engineering oraz studentów edukacji dorosłych i online.

Zwracając się do kolegów z klasy, absolwentka zarządzania opieką zdrowotną Angel Cundiff-Barnes, wspomniała o „triumfach, wyzwaniach, śmiechu, łzach i rozwoju”, których jej klasa doświadczyła i przeżyła w ciągu ostatnich czterech lat.

„Przyjmijmy przyszłość z otwartymi ramionami i sercami, gotowi wykorzystać szanse, które na nas czekają i pozostawić ślad w świecie”.

Spośród 1116 stopni naukowych nadanych na Uniwersytecie Campbell od czwartku do soboty około 500 pojawiło się na scenie podczas dwóch sobotnich ceremonii w Gore Arena w Pope Convocation Center. Podczas innych ceremonii uhonorowano studentów Campbell’s College of Pharmacy & Health Sciences, Jerry M. Wallace School of Osteopathic Medicine, Norman A. Wiggins School of Law, College of Arts & Sciences oraz Divinity School.

Mówca rozpoczynający Shirley Hoogstra

Shirley Hoogstra, przewodnicząca Rady ds. Chrześcijańskich Szkół Wyższych i Uniwersytetów od 2014 r., wygłosiła, jak stwierdziła, ostatnie z kilku przemówień inauguracyjnych na stanowisku przewodniczącej CCCU, w związku z tym, że wkrótce ustąpi ze stanowiska. Powiedziała, że ​​w swoim przemówieniu końcowym zdecydowała się na bardziej osobistą ścieżkę i zaoferowała absolwentom osiem lekcji, każda oparta na ważnych momentach jej życia.

Wyzwania i błędy, które napotykała jako nauczycielka na początku swojej kariery, doprowadziły do ​​lekcji nr 1: „Porzućmy to, co niedoskonałe. Tak wiele uczymy się na naszych błędach i łasce, jaką dają nam ludzie. Błędy, które popełniałem przez całe życie, sprawiły, że jestem pokorny, bezbronny i dały mi szansę śmiać się z siebie i innych, aby śmiali się razem ze mną.

Lekcja nr 2: Życzliwości nigdy się nie zapomina. Lekcja nr 3: Nawet jeśli nie wiesz w 100%, co robisz, możesz stworzyć przestrzenie odkupienia. „Możesz zapewnić innym ludziom warunki do odnalezienia się na nowo, a może nawet do lepszego siebie”.

Nr 4: Nawet jeśli myślisz, że popełniasz błąd, w Bożej ekonomii nic się nie marnuje. Nr 5: Nie martw się, jeśli nie masz wszystkich elementów swojej przyszłości na swoim miejscu – módl się, kochaj dobrze i ufaj Bożej przyszłości dla ciebie. Nr 6: Jeśli uważasz, że masz rację, zachowaj czujność i pasję i nie przyjmuj „Nie” jako odpowiedzi. Nr 7: Nigdy nie przegap okazji do świętowania.

I ostatnia lekcja: Bądź wdzięczny za innych, bo nikt sam nie dokonuje wielkich rzeczy.

„Absolwencie, mam nadzieję, że pewnego dnia w twoim życiu twoja pasja i praca połączą się w jedną całość” – powiedziała Hoogstra, „ponieważ miałem w życiu mnóstwo szczęścia i mam nadzieję, że ty również będziesz mieć taką szansę. To wszystko sprawiło, że jestem bardzo wdzięczny i zdumiony sposobem, w jaki Pan może cię błogosławić, gdy twoja pasja i praca łączą się”.

Połączenie pasji i pracy nie powinno być problemem dla Aarona Katzenbergera, absolwenta programu PGA Golf Management w szkole biznesu.

„W czasie mojej pracy w Campbell zdobyłem różnorodne umiejętności biznesowe, które przygotowały mnie na skuteczną osobę nie tylko na dzisiejszym rynku pracy, ale także w coachingu indywidualnym i zwiększaniu sukcesu branży golfowej.

„Ukończenie studiów oznacza nowy początek. Mogę teraz skorzystać z narzędzi, które dało mi tak wiele osób, i używać ich, aby pomagać innym. Chodzi o świętowanie osiągnięć i dawanie czapki wszystkim, którzy cię tu sprowadzili.

Avery Browning, która uzyskała podwójny dyplom z edukacji podstawowej i edukacji teatralnej, powiedziała, że ​​na pierwszym roku zdobyła złotą rybkę podczas wydarzenia prowadzonego przez studentów. Powiedziała, że ​​jej ryba, zwana „Swim Fish”, przeżyła wszystkie cztery lata, prawdopodobnie słysząc o wielu „niesamowitych wspomnieniach” z tego okresu.

„Niektóre z moich ulubionych wspomnień pochodzą z wydziału teatralnego, gdzie zajmowałam się produkcją przedstawień i zdobywaniem nowych umiejętności, o których istnieniu nawet nie wiedziałam” – powiedziała. Wspomniała o swoim występie przy niedawnej produkcji tego wydziału Kubusia Puchatka, która w krótkim czasie zgromadziła duże rzesze miejscowych dzieci ze szkół podstawowych.

„Moi uczniowie wciąż o tym mówią” – powiedziała. „Udało nam się wypełnić przestrzeń teatralną ludźmi w każdym wieku i o różnym pochodzeniu śmiechem, miłością, ekscytacją i radością. Byłam na wydziale teatralnym w czasie pandemii, kiedy maksymalna liczba miejsc wynosiła zaledwie 10 osób. Możliwość przeżycia tego w towarzystwie niesamowitej obsady i zobaczenia pełnego teatru była niesamowitym, zapierającym dech w piersiach przeżyciem.”

Absolwentka inżynierii, Georgia Yeargin, radzi przyszłym studentom Campbell, aby otaczali się różnorodnymi rówieśnikami, zarówno na studiach, jak i poza nimi.

„Solidny system wsparcia w postaci przyjaciół to jeden z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu na studiach” – powiedział Yeargin. „Ale nigdy nie zapominaj, że to Twój wysiłek decyduje o tym, jak dobrze sobie radzisz, a nie ich”.


Notatka redaktora: Specjalne gratulacje dla Evana Budrovicha, który w sobotę uzyskał tytuł Master of Business Administration w School of Business. Evan przez ostatnie kilka lat prowadził media społecznościowe firmy Campbell i jest wyjątkowym głosem oraz orędownikiem Uniwersytetu Campbell. Już przed dyplomem był Camelem, ale teraz to już oficjalne.

źródło