![Port of Virginia szczegółowo opisuje główne projekty rozbudowy, w tym stanie się najgłębszym portem na wschodnim wybrzeżu – The Virginian-Pilot Port of Virginia szczegółowo opisuje główne projekty rozbudowy, w tym stanie się najgłębszym portem na wschodnim wybrzeżu – The Virginian-Pilot](https://i1.wp.com/www.pilotonline.com/wp-content/uploads/migration/2023/01/11/7LGWM4NJP5BDDNO7EVNG3HILIE.jpg?w=1024&h=670&w=640&resize=640,0&ssl=1)
Port w Wirginii planuje ukończyć szereg ogromnych projektów infrastrukturalnych do połowy 2027 r., w tym stać się najgłębszym portem na wschodnim wybrzeżu do sierpnia 2025 r., powiedział Stephen Edwards, dyrektor generalny i dyrektor wykonawczy Virginia Port Authority.
W czwartkowym przemówieniu podczas wydarzenia State of the Port w Virginia Beach Edwards powiedział, że projekty infrastrukturalne o wartości 1,4 miliarda dolarów zostaną wydane w związku z tym, że urzędnicy portowi chcą nawiązać więcej kontaktów biznesowych z regionami takimi jak subkontynent indyjski i Azja Południowo-Wschodnia.
„Port w Wirginii jest gotowy wykorzystać tę szansę, która faworyzuje porty wschodniego wybrzeża nad portami zachodniego wybrzeża” – powiedział Edwards podczas przemówienia.
Według urzędników portowych wielkość obrotów z subkontynentu indyjskiego może w nadchodzących latach wzrosnąć o 70%, podczas gdy z Azji Północno-Wschodniej może spaść o 7%.
Projekty infrastrukturalne obejmują:
- Modernizacje centralnego toru kolejowego w terminalach międzynarodowych w Norfolk, które obejmują dwa nowe zestawy torów kolejowych i trzy nowe dźwigi montowane na szynach. Te aktualizacje są już zakończonepowiedział w zeszłym tygodniu urzędnik portowy.
- Pogłębienie portu do 55 stóp i kanału Oceanu Atlantyckiego zbliżającego się do portu do około 59 stóp, którego zakończenie zaplanowano na sierpień 2025 r.
- Modernizacja północnego nabrzeża w terminalach międzynarodowych w Norfolk, co umożliwi zwiększenie przepustowości i poprawę produktywności. Prace te są realizowane etapami, a zakończenie ostatniego etapu zaplanowano na lipiec 2027 r.
Uaktualnienia pojawiają się jako port pomaga w przekierowaniu ruchu z Baltimore po zawaleniu się mostu Francis Scott Key Bridge 26 marca. Baltimore obsługuje większość dużych ładunków niekontenerowych w kraju, więc terminale w Hampton Roads są w stanie obsłużyć tylko niewielką część tego ruchu, jak powiedzieli dziennikowi The Virginian-Pilot na początku tego roku urzędnicy morscy.
Mimo to filmy wyświetlane podczas wydarzenia i w mediach społecznościowych pokaż sprzęt budowlany, a nawet duży helikopter rozładowywany w Hampton Roads.
„Wiem, że wszyscy z niecierpliwością czekamy na czas, kiedy port w Baltimore znów zacznie działać” – powiedział Edwards w swoim przemówieniu. „Do tego czasu Port of Virginia będzie nadal zaangażowany w świadczenie światowej klasy usług i doskonalenie swoich usług bez względu na okoliczności”.
Korpus Inżynieryjny Armii Stanów Zjednoczonych ma nadzieję, że głęboki na 50 stóp kanał Baltimore zostanie całkowicie ponownie otwarty do końca maja, podała organizacja w komunikacie prasowym.
Trevor Metcalfe, 757-222-5345, trevor.metcalfe@pilotonline.com