W ramach tego programu edukatorzy zdrowego stylu życia w firmie Kellyn angażują każdego ucznia w podróż przez trzy kolejne lata, omawiając związek między dobrym odżywianiem, aktywnością fizyczną, nawykami dotyczącymi snu i optymalnym stanem zdrowia. Program, stworzony specjalnie dla uczniów klas trzecich, czwartych i piątych, koncentruje się na poszerzaniu świadomości uczniów klas trzecich i czerpaniu radości ze świeżej, prawdziwej żywności, rozszyfrowywaniu informacji o wartości odżywczej na opakowaniach towarów w klasie czwartej oraz ćwiczeniu dokonywania najlepszych wyborów podczas jedzenia poza domem w piątym. Studenci poznają także różnice pomiędzy świeżą, zdrową, pełnowartościową żywnością i napojami a produktami ultraprzetworzonymi, mniej zdrowymi; i jak dokonywać najzdrowszych wyborów, gdziekolwiek się znajdują.

„Edukacja, którą uczniowie otrzymują w ramach tego programu, jest bezcenna, a informacje, których się uczą, mogą znacząco wpłynąć na ich zdrowie, zarówno teraz, jak i w nadchodzących latach” – mówi Lek. J. Nathan HagstromLekarz naczelny szpitala dziecięcego Lehigh Valley Reilly. „Jesteśmy wdzięczni, że szpital dziecięcy Lehigh Valley Reilly może wspierać swojego partnera Kellyn, gdy wspólnie pracujemy nad realizacją naszej wspólnej misji, jaką jest opieka nad dziećmi w naszej społeczności”.

Kellyn przenosi edukację żywieniową poza zajęciami lekcyjnymi w ramach programu „Ogród jako klasa”. Sponsorowane przez Szpital dziecięcy Lehigh Valley Reillyprogram ten pozwala uczniom jeszcze bardziej zbliżyć się do pożywienia poprzez sadzenie, uprawę i zbieranie produktów z własnego szkolnego ogrodu na podwyższonych rabatach; utworzenie laboratorium edukacyjnego do zajęć z przedmiotów ścisłych, ekologii i zdrowej żywności. Uczniowie doświadczają także ekscytacji i satysfakcji z uprawy własnych produktów.

Program ma szeroko zakrojony wpływ na uczniów, rodziny i pracowników okręgu szkolnego. Jeden z nauczycieli szkół podstawowych zaangażowanych w tę inicjatywę stwierdza: „Każdego roku dzięki temu programowi dostałem małego kopniaka w tył, abym w coraz większym stopniu modelował moich uczniów w zakresie zdrowych wyborów. Dokonałem kilku zmian w swoim życiu w oparciu o to, co zauważyłem czego się nauczyłem dzięki temu programowi, i staram się namawiać moich uczniów, aby robili to samo”.

źródło