![Pakiet Hulu, Disney plus z Maxem będzie dostępny tego lata Pakiet Hulu, Disney plus z Maxem będzie dostępny tego lata](https://i1.wp.com/www.dispatch.com/gcdn/authoring/authoring-images/2024/05/03/USAT/73557430007-getty-images-1980206030.jpg?width=660&height=441&fit=crop&format=pjpg&auto=webp&w=640&resize=640,0&ssl=1)
Nowy pakiet do transmisji strumieniowej pojawi się latem tego roku, Ogłoszono w środę Disney Entertainment i Warner Bros. Discovery. Po raz pierwszy dwie firmy łączą swoje usługi w jedną.
Disney+, Hulu i Max będą dostępne w pakiecie na dowolnej z trzech platform, a opcje subskrypcji bez reklam i dodatków zostaną ogłoszone wkrótce.
„Po bardzo udanym wprowadzeniu Hulu na Disney+ ten nowy pakiet z Maxem zapewni abonentom jeszcze większy wybór i większą wartość” – powiedział w komunikacie Joe Earley, prezes Direct to Consumer w Disney Entertainment.
„To niesamowite nowe partnerstwo stawia abonentów na pierwszym miejscu, zapewniając im dostęp do hitów filmowych, oryginałów i trzech ogromnych bibliotek obejmujących najlepsze marki i rozrywkę w dzisiejszym streamingu”.
Marki rozrywkowe zawarte w pakiecie
„Usługi przesyłania strumieniowego będą oferowane łącznie, zapewniając abonentom najlepszą rozrywkę” – ogłosił w swoim komunikacie Disney, przedstawiając „bezprecedensową selekcję”, która obejmuje między innymi:
Potrzebować przerwy? Zagraj w codzienną krzyżówkę USA TODAY.
- ABC
- CNN
- Odkrycie
- Disneya
- Sieć Żywnościowa
- FX
- HBO
- HGTV
- Hulu
- Podziwiać
- Pixara
- Reflektor
- Warner Bros.
JB Perrette, dyrektor generalny i prezes Global Streaming and Games w Warner Bros. Discovery stwierdził, że nowy pakiet zapewnia „silniejsze utrzymanie” i „przedstawia nowy, potężny plan działania na rzecz przyszłości branży”.
Jak czytamy w komunikacie, dodatkowe szczegóły zostaną udostępnione w nadchodzących dniach.
ESPN, Fox i Warner Bros. Discovery również tworzą wspólny serwis streamingowy
Tej jesieni ESPN, Fox i Warner Bros. Discovery dołączą do grona fanów sportu, aby zaoferować także nowy pakiet: „USA TODAY” donosiło w lutym.
Pakiet obejmie wszystkie najważniejsze dyscypliny sportowe, w tym rozgrywki NFL, NBA, MLB i NHL.
Podobnie jak pakiet Disney Entertainment i Warner Bros. Discovery, ten nie zawiera jeszcze informacji o cenach ani konkretnej dacie premiery, ale stanowi kolejne potwierdzenie rozpadu pakietu telewizji kablowej w miarę, jak coraz więcej konsumentów skłania się ku streamingowi, jak podaje USA TODAY.
Przez kilka lat sporty zawodowe odgrywały rolę innych programów na żywo jako klucz do zachowania ekosystemu telewizji kablowej, jednak w ciągu ostatnich kilku lat sport ten stracił ponad 25% bazy abonentów, – poinformował Gary Levin z „USA TODAY”..
Wkład: Gary Levin