Zdjęcie: Electronic Arts

Niezależny gigant gier wideo, Electronic Arts, miał swoje rozmowa o zarobkach w tym tygodniu i dyrektor generalny Andrew Wilson został zapytany o możliwość „dynamicznego wstawiania reklam w bardziej tradycyjnych grach AAA”.

Pomysł jest podobno już badany, ale „wciąż jest na tym froncie” i firma „bardzo rozważnie” podejmie decyzję o wdrożeniu, zakładając, że będzie kontynuować coś takiego:

„W firmie mamy obecnie zespoły, które sprawdzają, w jaki sposób możemy przeprowadzić bardzo przemyślane wdrożenia w naszych grach”.

Chociaż EA technicznie rzecz biorąc ma już reklamy w wybranych tytułach i grach usługowych na żywo (np EA Sports FC 24), te najnowsze komentarze prezesa firmy po raz kolejny skupiają się na personalizacji „dynamiczne wstawianie reklam” w połączeniu z bardziej “tradycyjnymi” grami.

W tej samej odpowiedzi Wilson wyraził swoje przemyślenia na temat reklamowania własności intelektualnej „poza grami”, odnosząc się do niedawnego sukcesu branży gier na froncie filmowym i telewizyjnym.



źródło