![EA najwyraźniej bada pomysł reklam w grach w tradycyjnych tytułach AAA EA najwyraźniej bada pomysł reklam w grach w tradycyjnych tytułach AAA](https://i1.wp.com/images.nintendolife.com/92cc28767411b/1280x720.jpg?w=640&resize=640,0&ssl=1)
Niezależny gigant gier wideo, Electronic Arts, miał swoje rozmowa o zarobkach w tym tygodniu i dyrektor generalny Andrew Wilson został zapytany o możliwość „dynamicznego wstawiania reklam w bardziej tradycyjnych grach AAA”.
Pomysł jest podobno już badany, ale „wciąż jest na tym froncie” i firma „bardzo rozważnie” podejmie decyzję o wdrożeniu, zakładając, że będzie kontynuować coś takiego:
„W firmie mamy obecnie zespoły, które sprawdzają, w jaki sposób możemy przeprowadzić bardzo przemyślane wdrożenia w naszych grach”.
Chociaż EA technicznie rzecz biorąc ma już reklamy w wybranych tytułach i grach usługowych na żywo (np EA Sports FC 24), te najnowsze komentarze prezesa firmy po raz kolejny skupiają się na personalizacji „dynamiczne wstawianie reklam” w połączeniu z bardziej “tradycyjnymi” grami.
W tej samej odpowiedzi Wilson wyraził swoje przemyślenia na temat reklamowania własności intelektualnej „poza grami”, odnosząc się do niedawnego sukcesu branży gier na froncie filmowym i telewizyjnym.