Data premiery „Romea i Julii w Weronie” ustalona po przejęciu Briarcliff

EKSKLUZYWNY: Rozrywka Briarcliff nabył prawa do dystrybucji nowej serii muzycznej w Ameryce Północnej „Romeo i Julia” w Weroniewe współpracy z Rozrywka Bohaterów I Filmy Zaklinacze Deszczu. Pierwszy z filmów, będący nowoczesną odsłoną jednej z najbardziej ukochanych historii miłosnych wszech czasów, ujrzy światło dzienne w Walentynki 2025 r. w jednej z największych dotychczas premier Briarcliff.

Akcja rozgrywa się w roku 1301, u schyłku średniowiecza, „Romeo i Julia” w Weronie odkrywa, że ​​nasi najsłynniejsi kochankowie odwracają losy historii, na której Szekspir oparł swoją własną historię, odkrywając prawdę o przyszłości Imperium. Jednak największym zwrotem akcji w tej najbardziej ukochanej opowieści jest pozostawienie poezji Jambicznego Pentametru w przeszłości i opowiedzenie jej za pomocą oryginalnej muzyki pop.

Z Clarą Rugaard (Miłość dostaje pokój) i Jamiego Warda (Jego ciemne materiały) w roli Romea i Julii, w filmie występuje także Rebel Wilson (Skok idealny franczyza), Rupert Everett (Mój policjant), Jasona Isaacsa (Harry’ego Pottera franczyza) i Derek Jacobi (Kopciuszek), a także Ferdia Walsh-Peelo (CODA), Ruperta Gravesa (Sherlocka), Dana Foglera (Fantastyczne Zwierzęta franczyza), Nicholas Podany (Witam jutro!) i zdobywczyni nagrody Grammy Tayla Parx. Napisany i wyreżyserowany przez Timothy’ego Scotta Bogartazawiera ścieżkę dźwiękową, której współtwórcą i nadzorowanym jest zdobywca nagrody Grammy, autor tekstów Evan Kidd Bogart.

Producenci tzw „Romeo i Julia” w Weronie filmy to Bogart, Jessica Martins i Chris Torto. Producenci wykonawczy to Laurence Mark (Największy Showman, Wymarzone dziewczyny), Gary’ego A. Randalla (Wirujące złoto), Tom Ortenberg, Clay Pecorin i Russell Geyser. Zdjęcia napięcia (Po franczyzy) nadzoruje globalne wdrożenie i reprezentuje prawa międzynarodowe.

„Na dzisiejszym rynku teatralnym istnieje niewątpliwe zapotrzebowanie na wydarzenia, które na nowo rozbudzają w widzach pasję do kina” – powiedział Ortenberg, dyrektor generalny Briarcliff Entertainment. „Ostatnie triumfy „Barbie” i „Super Mario Bros” podkreślają trwałą siłę własności intelektualnej. Prawdziwa magia kina ujawnia się jednak w pomysłowym ponownym wyobrażeniu sobie tych ukochanych marek. Od zapierającego dech w piersiach zakresu i skali świata, który został stworzony, po poruszającą serce muzykę i emocje, które przez to wszystko przepływają – jest to film i franczyza, które wymagają szerokiej dystrybucji kinowej, a my przygotowujemy grunt pod to, co mamy nadzieję być globalnym fenomenem muzycznym i teatralnym.”

Ortenberg mówił dalej: „Fani prawdziwych wydarzeń filmowych nadal pragną elektryzujących, zbiorowych wrażeń, które można znaleźć tylko w kinie. Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością udostępnienia tej franczyzy odbiorcom, do których należy!”

Transakcję negocjowały WME Independent w imieniu Hero Entertainment oraz Ortenberg, Jessica Rose i Danielle Goodman Strong w imieniu Briarcliff Entertainment.

źródło