W czwartkowe popołudnie tysiące użytkowników urządzeń Apple zgłosiło problemy podczas korzystania z iMessage.

Według narzędzia do śledzenia przestojów tuż po godzinie 18:00 czasu wschodniego zgłoszono ponad 13 000 awarii iMessage Downtector.

Niektórzy użytkownicy zgłosili otrzymanie komunikatu „Nie dostarczono” podczas korzystania z aplikacji. Inni twierdzili, że zamiast tego musieli zdecydować się na wysłanie wiadomości tekstowej innej niż iMessage z zieloną dymką.

Apple jest online Śledzenie stanu systemu powiedział, że iMessage ma problem z godziną 19:00 czasu wschodniego. Niektórzy użytkownicy stwierdzili, że pomyślne wysyłanie wiadomości nie stanowi dla nich przeszkód.

USA TODAY zwróciło się do przedstawicieli Apple z prośbą o komentarz.

Wiele osób szybko zaczęło korzystać z mediów społecznościowych, aby podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z niemożnością korzystania z platformy komunikacyjnej.

Ta historia będzie aktualizowana.

źródło