Trzech finalistów wybranych na stanowisko dziekana/wiceprezesa ds. zdrowia SMHS







Otwarte fora i wywiady z kandydatami na stanowisko nowego lidera Wydziału Medycyny i Nauk o Zdrowiu zaplanowano na okres od 27 sierpnia do 6 września

Trzech finalistów ubiegających się o stanowisko wiceprezesa ds. zdrowia Uniwersytetu UND oraz dziekana Wydziału Medycyny i Nauk o Zdrowiu zostało zaproszonych na kampus w dniach 26 sierpnia i 2 września na rozmowy kwalifikacyjne i otwarte fora.

Następny wiceprezes/dziekan UND będzie rozwijał mocne strony Wydziału Medycyny i Nauk o Zdrowiu i umacniał jego pozycję wiodącego ośrodka kształcenia w zakresie medycyny wiejskiej, zdrowia rdzennej ludności oraz interdyscyplinarnej, wspólnej opieki, aby poprawić jego krajową reputację i przyczynić się w znaczący i pozytywny sposób do przyszłości opieki zdrowotnej w stanie Dakota Północna.

Poniżej znajduje się harmonogram uczestnictwa w kampusie, a także informacje biograficzne dostarczone przez finalistów. Więcej szczegółów, w tym linki Zoom do udziału w otwartym forum, można znaleźć na stronie wyszukaj witrynę.

Dr Stephen Scott – 27-28 sierpnia

  • Wtorek, 27 sierpnia – Sesja personelu, godz. 10:00, SMHS, sala E221
  • Wtorek, 27 sierpnia – Lunch dla uczniów, godz. 12:00, SMHS, sala E223
  • Wtorek, 27 sierpnia – Otwarte Forum, godz. 14:00, SMHS, sala E221
  • Środa, 28 sierpnia – sesja wydziałowa, godz. 11:00, sala SMHS W206

Stephen ScottStephen Scott, MD, MPH, obecnie pełni funkcję starszego prodziekana ds. edukacji w Tilman J. Fertitta Family College of Medicine. Na tym stanowisku dr Scott kieruje strategiczną wizją programów edukacyjnych college'u, nadzorując biura Outreach and Student Pathways, Admissions, Student Affairs, Medical Education, Assessment and Quality Improvement, Graduate Medical Education, Faculty Development i Faculty Affairs.

Dr Scott poświęca się promowaniu sukcesów uczniów w całym spektrum edukacji zawodów medycznych. Ma udokumentowane doświadczenie w przewodzeniu innowacyjnym programom edukacyjnym zarówno w kraju, jak i za granicą, a jego przywództwo koncentruje się na wyposażeniu kolejnego pokolenia w umiejętności rozwiązywania przyszłych wyzwań opieki zdrowotnej. Poprzez kultywowanie ciekawości, współczucia, umiejętności i kreatywności przygotowuje liderów, którzy przekształcą zdrowie i opiekę zdrowotną.

Zanim dołączył do Fertitta Family College of Medicine, dr Scott odegrał kluczową rolę w rozwoju Burnett School of Medicine na Texas Christian University, gdzie pełnił funkcję przewodniczącego Department of Medical Education i starszego prodziekana ds. edukacji i akredytacji. Przed pracą w TCU dr Scott przyczynił się do rozwoju Weill Cornell Medicine – Qatar, pełniąc funkcję asystenta dziekana ds. edukacji medycznej i prodziekana ds. spraw studenckich.

Dr Scott odegrał również kluczową rolę w kierowaniu wspólnym rozwojem wirtualnych przypadków pacjentów online, obecnie wykorzystywanych w większości szkół medycznych w USA i Kanadzie, a także w coraz większej liczbie szkół zawodów medycznych. Jest laureatem wielu grantów i nagród za przywództwo edukacyjne i innowacyjność.

Dr Scott ma tytuł Bachelor of Arts w dziedzinie biochemii i Bachelor of Music z Rice University. Uzyskał tytuł lekarza w Baylor College of Medicine i ukończył rezydenturę z medycyny rodzinnej na University of Washington, gdzie pełnił funkcję współszefa rezydenta. Ukończył dodatkowe stypendia w zakresie edukacji medycznej i uzyskał tytuł Master of Public Health w Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.

Dr Marjorie Jenkins – 3-4 września

  • Wtorek, 3 września – Sesja personelu, godz. 10:00, SMHS, sala E221
  • Wtorek, 3 września – Lunch dla uczniów, godz. 12:00, SMHS, sala E221
  • Wtorek, 3 września – Forum otwarte, godz. 14:00, SMHS, sala E221
  • Środa, 4 września – sesja wydziałowa, godz. 11:00, sala SMHS W202

Marjorie JenkinsDr Marjorie Jenkins zajmowała stanowiska kierownicze w środowisku akademickim i rządzie federalnym. Ostatnio pełniła funkcję dziekana Wydziału Medycyny Uniwersytetu Karoliny Południowej (USC) w Greenville, zastępcy prorektora Uniwersytetu Karoliny Południowej i głównego oficera naukowego Prisma Health-Upstate. Przed dołączeniem do USC dr Jenkins spędziła swoją karierę akademicką w Texas Tech University Health Sciences Center (TTUHSC), gdzie była dyrektorem wykonawczym założycielem i głównym oficerem naukowym Laura W. Bush Institute for Women's Health, J. Avery Rush Endowed Chair for Excellence in Women's Health Research, prodziekanem wydziału kobiet i (stałym) profesorem medycyny wewnętrznej. Dr Jenkins posiada następujące stopnie naukowe: BS Chemical Engineering, Doctor of Medicine i Master of Education in the Health Professions. Ukończyła rezydenturę z medycyny wewnętrznej na University of Cincinnati.

Jako wizjonerska liderka, dr Jenkins rozwijała programy badawcze i edukacyjne w instytucjach akademickich i programach krajowych. Z powodzeniem pokierowała Laura W. Bush Institute TTUHSC do globalnego uznania i rozwoju w całym stanie w pięciu kampusach i szkołach zawodów medycznych. Podczas jej dziekanatu USCSOMG, SOMG otrzymało pierwszą 8-letnią akredytację LCME i pierwszy z kilku grantów NIH. Uruchomiła również pierwszy 3-letni program Primary Care Accelerated Track (PCAT) w szkole, aby zapewnić dostawców medycyny rodzinnej na obszarach wiejskich w Południowej Karolinie i współpracowała z kierownictwem i wydziałem nad udaną renowacją programu nauczania.

Podczas swojej kariery dr Jenkins z powodzeniem współpracowała z zespołami filantropii akademickiej, co zaowocowało 30 milionami dolarów finansowania na wsparcie fundacji badawczych, stypendiów studenckich i edukacji medycznej. Wygłosiła ponad 150 prezentacji dla publiczności na całym świecie, była współautorką wielu prac naukowych i pełniła funkcję eksperta doradczego w różnych inicjatywach HRSA, NIH i NASA. Jest klinicystką oddaną wysokiej jakości opiece opartej na dowodach dla wszystkich.

Dr Elizabeth Petty – 5-6 września

  • Czwartek, 5 września – Sesja personelu, godz. 10:00, SMHS, sala E221
  • Czwartek, 5 września – Lunch dla uczniów, godz. 12:00, SMHS, sala E223
  • Czwartek, 5 września – Forum otwarte, godz. 14:00, SMHS, sala W203
  • Piątek, 6 września – sesja wydziałowa, godz. 11:00, sala SMHS E221

Elżbieta PettyElizabeth M. Petty, dr n. med. (ona/oni), starsza prodziekan ds. spraw akademickich, dyrektor medyczny programu szkolenia doradców genetycznych, współdyrektor programu stypendialnego LGBTQ+ AMA SMPH oraz profesor pediatrii na Wydziale Medycyny i Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Wisconsin (UW-SMPH), nadzoruje wiele programów studiów dla pracowników służby zdrowia i kieruje misjami akademickimi programów GME, CME, zdrowia globalnego i różnorodności uczących się na UW-SMPH. Uzyskała tytuł licencjata z historii sztuki i biologii człowieka na Clarke University w Dubuque w stanie Iowa, ukończyła studia medyczne na UW-SMPH oraz rezydenturę pediatryczną w UW Health, a także odbyła staż podoktorski z zakresu genetyki klinicznej i molekularnej na Uniwersytecie Yale'a.

Jako certyfikowana genetyczka ACMGG, opiekuje się osobami z chorobami genetycznymi. Przed dołączeniem do wydziału UW-SMPH, dr Petty była profesorem medycyny wewnętrznej i genetyki człowieka w University of Michigan Medical School, gdzie pełniła wiele ról kierowniczych i wspierała naukę w klasach, klinikach, społecznościach i środowiskach badawczych. Przez ostatnie trzy dekady była orędowniczką opracowywania i wdrażania innowacyjnych programów nauczania, ulepszonych programów przyjęć i wsparcia dla studentów, pomagała w budowaniu inicjatyw dotyczących równości i integracji oraz prowadziła innowacyjne badania w zakresie nauk podstawowych, nauk społecznych i edukacji.

Była członkiem Rady Dziekanów ELAM i AAMC, a także członkiem założycielem Kern National Network for Flourishing in Academic Medicine, która koncentruje się na ludzkim rozkwicie poprzez promowanie troski, charakteru i praktycznej mądrości. Oprócz publikowania licznych manuskryptów i rozdziałów książek była starszym redaktorem Równy program nauczania: przewodnik dla uczniów i nauczycieli dotyczący zdrowia LGBTQJest również szefem inauguracyjnego programu stypendialnego LGBTQ+ Health Fellowship fundacji AMA Foundation UW-SMPH.

Dr Petty lubi tworzyć innowacyjne programy nauczania i wsparcia dla uczniów, budować programy różnorodności i integracji, które promują równość zdrowotną, wzmacniać partnerstwa akademicko-społecznościowe w celu optymalizacji zdrowia, prowadzić strategiczne procesy doskonalenia w celu poprawy wyników akademickich i wzmacniać międzyprofesjonalne inicjatywy instytucjonalne w celu promowania szacunku, profesjonalizmu i dobrego samopoczucia. Poza pracą lubi spędzać czas na łonie natury, pisać piosenki i grać na różnych instrumentach muzycznych.

źródło