Twórcy STALKER 2 szczegółowo poprawiają szalone błędy podczas uruchamiania

STALKER 2: Heart Of Chornobyl ma dziś premierę. Jak mogłeś przeczytać, jest to po stronie błędów. Bardziej uciążliwy niż wiadro szarańczy. Gorszy niż Kafki Metamorfoza. w naszym Recenzja STALKER 2: Serce Czarnobylawędrowiec z pustkowi James nazwał je „najbardziej nudnym miejscem”. FPS Gram od lat”, opisując szczegółowo takie problemy, jak znikanie elementów HUD, zacinanie się, migające tekstury i nieprawidłowe działanie ust postaci.

James nie napotkał żadnych błędów zakłócających grę i, jak zauważył, od deweloperów, którzy muszą przetrwać prawdziwą inwazję na ich kraj, można się spodziewać pewnych technicznych niedociągnięć. Mimo wszystko miło jest słyszeć, że GSC Game World naprawiło już wiele problemów w „ostatnich dniach” i oczywiście w przygotowaniu są poprawki.

W dzisiejszym e-mailu firma GSC Game World stwierdziła, że ​​od wysłania kodu recenzyjnego naprawiła 1125 pojedynczych problemów, począwszy od problemów z awariami po pełne blokowanie postępu.

Kilka najważniejszych informacji z dziennika zmian: usunięto problem z dialogami softlocka, który uniemożliwiał opuszczenie jednej rozmowy, problem z brakującymi efektami dźwiękowymi broni oraz błąd, który powodował, że zwłoki zachowywały się w nieestetyczny sposób, na przykład przyjmowanie pozycji A. Zatrzymali także grę powodującą pojawianie się scenariuszy zadań tuż pod nosem gracza i usunęli błąd, w wyniku którego gracze przypadkowo zmieniali swoją reputację u jednej frakcji NPC.

Jeśli chodzi o ulepszenia kosmetyczne, GSC Game World twierdzi, że uporządkowało interfejs użytkownika i animacje podczas dialogów oraz poprawiło oświetlenie. Rozwiązali także pewne problemy z wydajnością, w tym problem z zawieszaniem się podczas bardziej ruchliwych przerywników filmowych lub podczas eksploracji zatłoczonych obszarów, jednocześnie pracując nad poprawą ogólnej liczby klatek na sekundę i czasu ładowania.

Biorąc pod uwagę recenzję Jamesa i ogólnie recenzje STALKER 2, wszystko to jest tylko zarysowaniem powierzchni. Przesyłanie nam przez GSC Game World listy rzeczy, które już naprawili tuż przed zniesieniem embarga, wydaje się nieco bezczelne – próbują uniknąć krytyki już przy okazji. Ale nie mogę ich winić za to, że chcą, aby gracze zorientowali się, jaki jest aktualny stan gry ląduje na Steamie.

Oto kilka gremlinów z pustkowi, które GSC Game World ma nadzieję osaczyć i wymordować w pierwszych kilku łatkach – jeden pojawi się „wkrótce po wydaniu”, a po nim pojawi się seria poprawek:

– Zupełnie jak za starymi dobrymi czasami: Emiter w Celi Fausta jest nie do odróżnienia od zwykłej siatki i otoczenia, co utrudnia graczowi dostrzeżenie ważnego przedmiotu podczas wykonywania zadania.

– Koloseum Wolności: Gracz nie może wziąć udziału w czwartej rundzie na arenie pomimo spełnienia wszystkich warunków wstępnych

– Ustawienia gry i sterowanie: Przypisania klawiszy do aktywacji latarki nie można zmienić po wejściu w ustawienia klawiatury

– Stabilność tytułu: W niektórych rzadkich przypadkach tytuł może nieoczekiwanie zamknąć się zaraz po wybraniu poziomu trudności

– Wyciek pamięci powodował problemy z twarzami: wyciek pamięci i błąd wizualny, który występował, gdy wyłączano zaznaczanie instancji montażu, gdy twarz nie była renderowana.

Osobiście sprawia mi to przyjemność poruszanie się po bardzo zabugowanych światach gryzwłaszcza postapokaliptyczne krajobrazy, które są podatne na zniekształcenia rzeczywistości, gdzie spadek liczby klatek na sekundę i zaburzenie tekstur po prostu przypomina scenerię. Wiąże się to jednak z ważnym zastrzeżeniem, że generalnie płacą mi za granie w nie.

Na szczęście Heart Of Chornobyl wydaje się być wciągającą strzelanką, mimo wszystkich programowanych brodawek i haluksów. Oto końcowy fragment recenzji Jamesa:

„Byłem znokautowany, a czasem sfrustrowany STALKER 2, ale ostatecznie jest coś godnego podziwu w jego zaangażowaniu w rzucanie ci wyzwań – zwłaszcza gdy jednocześnie zapewnia wystarczająco dużo narzędzi, aby uniknąć popadnięcia w niesprawiedliwość. Pomiędzy tym jego mocne strzelanie i kilka naprawdę znakomitych budowanie atmosfery, to wystarczy, aby zasłużyć na miano Dobrej Gry.”



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here