Perspektywa: Transport ciężarowy pojawia się w potrzebie

(Bądź na bieżąco z aktualnościami dotyczącymi transportu: Otrzymuj TTNews na swoją skrzynkę odbiorczą.)

W zeszłym miesiącu Huragan Helene przedarł się przez południowy wschódłącznie z moim rodzinnym stanem Karolina Północna, wywołując ulewę deszczu i wiatru pozostawił ślad zniszczenia. Dwa tygodnie później, kolejny historyczny huragan uderzył w Florydępobierając własne, ciężkie żniwo.

Koszty finansowe tych katastrof są nadal liczone. Nie da się zmierzyć utraconego cennego życia, wpływu na rodziny i cennego mienia, które zostało zabrane.

Jednak w następstwie burzy pojawił się jeden jasny punkt: prawdziwy przypływ empatii. Niezliczone społeczności zjednoczyły się, aby zbierać datki. Dzięki koordynacji lokalnych przewoźników, ich hojność zapełniła ciężarówki i pracowici kierowcy ciężarówek przynieśli ulgę.

Te katastrofy uwydatniły znaczenie transportu ciężarowego.

W najgorszych momentach jako pierwsi przybywają kierowcy ciężarówek, przywożąc ratujące życie leki, wodę i żywność. Po zaspokojeniu pilnych potrzeb ciężarówki przewożą materiały do ​​renowacji domów i firm, rekonstrukcji dróg i mostów oraz odbudowy życia.

WIĘCEJ O NOWYM FOTELU ATA: Rodzina, wiara, transport ciężarowy: droga Dennisa Dellingera do przewodniczącego ATA

Istota transportu ciężarowego wykracza poza klęski żywiołowe. Każdego dnia 8,5 miliona Amerykanów zatrudnionych w tej branży dokonuje niezwykłego wyczynu, jakim jest transport towarów naszego kraju. Kierowcy ciężarówek dostarczają rocznie około 11 miliardów ton ładunków, co stanowi około 70% całego ładunku przewożonego w USA

Bez transportu ciężarowego kraj gwałtownie by się zatrzymał. Ta prawda jest podstawą kampanii ATA „Nic bez transportu ciężarowego”. ATA to głos milionów niedocenianych bohaterów, którzy często pracują za kulisami, dostarczając wszystko, od artykułów codziennego użytku po pilne dostawy.

WŁÓCZNIA: Transport ciężarowy jest siłą napędową narodu

Ci, którzy mnie znają, dobrze wiedzą, jak bardzo cenię naszą branżę. Moja kariera w transporcie ciężarowym rozpoczęła się prawie cztery dekady temu. Po drodze skorzystałem ze wskazówek mentorów w Cargo Transporters i nawiązałem wiele trwałych przyjaźni w mojej firmie i za pośrednictwem ATA. Jestem pokorny i zaszczycony pełnić funkcję 80. prezesa ATA.

Wcześnie nauczyłem się, że zaangażowanie jest warunkiem wstępnym członkostwa. Krytyka i narzekanie to kiepskie substytuty. Nie ma powodu, aby nie zasiadać przy stole podczas spotkań politycznych, nie pomagać w kształtowaniu przepisów ustawowych i wykonawczych ani nie wyznaczać kierunków ATA na posiedzeniach zarządu. Jeśli my nie zabierzemy głosu, kto to zrobi?

BOYLE: Zaangażuj się, bo możemy

Dyrektor generalny McLeod Software, Tom McLeod, bada potencjał sztucznej inteligencji w zakresie zwiększania wydajności i budowania odporności. Dołącz do nas powyżej lub przechodząc do RoadSigns.ttnews.com.

Zaangażowanie przybiera wiele form. Oznacza to wspieranie Amerykański Instytut Badań nad Transportem dzięki czemu zawsze jesteśmy uzbrojeni w dane. Oznacza to wkład w TruckPAC w wybieranie zdroworozsądkowych kandydatów, którzy są gotowi konstruktywnie zająć się naszymi obawami. Oznacza to przekazanie datków na rzecz Fundacji Trucking Cares, abyśmy mogli pomóc społecznościom, którym służymy. Oznacza to nie tylko obecność na spotkaniach i konferencjach, ale także dzielenie się własnymi przemyśleniami i planowanie z innymi pracownikami strategii dotyczącej tego, w jaki sposób ATA może najlepiej chronić i promować nasze interesy. A to oznacza pojawienie się Zadzwoń do Waszyngtonu sesje, podczas których można bezpośrednio rozmawiać z prawodawcami.

WIĘCEJ O ATRI: Ekonomia powtarza się jako najważniejszy temat branżowy ATRI w roku 2024

We wrześniu udałem się do Waszyngtonu, aby dołączyć do 13 członków stowarzyszenia Stowarzyszenie Przewoźników Karoliny Północnej zorganizowanie 16 spotkań na Kapitolu. Rezultaty były wymierne i natychmiastowe. Zaledwie tydzień po naszym wezwaniu do Waszyngtonu ATA broniła dwóch ustaw: Ustawa o ulepszeniu komercyjnego prawa jazdy dla weteranów i Ustawa o modernizacji kontroli bezpieczeństwa transportu — poczyniła postępy w procesie legislacyjnym.

Zmiany te nie zostały osiągnięte w odosobnieniu, ale raczej wynikały ze zbiorowego, skoordynowanego wysiłku zorganizowanego przez ATA. Od początku tego Kongresu ATA sprowadziła do DC 588 liderów branży transportowej z 38 stanów i ułatwiła 686 spotkań. Dzięki ATA kierowcy ciężarówek są stale obecni na Kapitolu. Nie ma jaśniejszego przykładu wpływu zaangażowania.

Zrozumiałe jest, że zawsze szukamy propozycji wartości stowarzyszenia, do którego dołączamy. W przypadku ATA jest to suma tego, co każdy z nas wnosi do stołu. Siła naszego stowarzyszenia leży w naszym zjednoczonym członkostwie, przywództwie i reputacji opartej na naszych wynikach. Reprezentujemy każdy aspekt branży; to jest moc. Nasz głos jest jeden; to jest wpływ. Znamy naszą misję. Razem utrzymajmy silną pozycję naszej branży i kontynuujmy dostawy dla Amerykanów.

Dennisa Dellingera jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Claremont w Karolinie Północnej Przewoźnicy ładunków.



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here