Podczas gdy stany USA były zajęte liczeniem głosów, aby potwierdzić, kto zostanie następnym prezydentem we wtorek wieczorem, japońskie konto Nintendo na Twitterze było zajęte potwierdzaniem kluczowej funkcji kompatybilności wstecznej dla nadchodzącego „następcy Nintendo Switch”, czyli wciąż tylko wcześniej ogłoszone, oficjalnie.
„Podczas dzisiejszego briefingu dotyczącego zasad zarządzania firmą ogłosiliśmy, że w oprogramowanie Nintendo Switch będzie można grać także na następcy Nintendo Switch” – napisało Nintendo w aktualizacji w mediach społecznościowych przypisywane prezesowi firmy Shintaro Furukawie. „Nintendo Switch Online będzie dostępne również na następcy Nintendo Switch”.
To jest Furukawa. Podczas dzisiejszego briefingu dotyczącego zasad zarządzania firmą ogłosiliśmy, że w oprogramowanie Nintendo Switch będzie można grać także na następcy Nintendo Switch. Nintendo Switch Online będzie dostępne również na następcy Nintendo Switch. Dalsze informacje na temat…
— Nintendo Co., Ltd. (public relations/IR) (@NintendoCoLtd) 6 listopada 2024 r
W pełny przegląd polityki wspomnianego w tym poście, Nintendo dodaje, że „jest przekonane, że dla przyszłości Nintendo ważne jest korzystanie z konta Nintendo i kontynuowanie dobrych relacji, które zbudowaliśmy z ponad 100 milionami użytkowników grających rocznie na Nintendo Switch, na jego następca.” Firma wyjaśnia również (być może oczywiste), że „oprócz możliwości korzystania z aktualnie posiadanego oprogramowania Nintendo Switch, konsumenci będą mogli wybrać kolejny zakup spośród szerokiej gamy tytułów wydanych na Nintendo Switch (na jego następcy). .”
Kluczowa cecha
Nintendo zaoferowało szerokie, niejasne wskazówki dotyczące wstecznej kompatybilności swojej kolejnej konsoli grubo ponad rok temumówiąc wówczas, że „jeśli chodzi o przejście z Nintendo Switch na maszynę nowej generacji, chcemy zrobić jak najwięcej, aby płynnie przenieść naszych klientów, korzystając z konta Nintendo”. W ostatnich miesiącach dostaliśmy wiele raporty że tego rodzaju wsteczna kompatybilność była już opracowywana poprzez łańcuch dostaw i źródła tworzenia gier.