Klienci Sky i Virgin Media ostrzegali, że dzięki prostej wymianie mogą zaoszczędzić aż do 235 funtów

BRITS mogą zaoszczędzić aż 235 funtów rocznie na umowach dotyczących telewizji i Internetu szerokopasmowego, jeśli dokonają prostej zmiany u swojego dostawcy.

Według grupy konsumenckiej „Which?” gospodarstwa domowe tracą znaczne oszczędności, przymykając oczy na swoje umowy i usługi, z których korzystają.

1

Który? przypomniało również klientom, że niewielkie targowanie może zdziałać wieleŹródło: Getty

Klientom może się sprzedawać usługi i funkcje, których nie potrzebują lub z których nie korzystają.

Według nowych danych klienci, którzy nie mają umowy na telewizję i dostęp szerokopasmowy, mogliby zaoszczędzić średnio 160 funtów, zmieniając umowy.

Podczas gdy klienci Sky mogliby zaoszczędzić aż 235 funtów, szukając lepszej oferty połączonej z telewizją i Wi-Fi.

Który? przypomniało również klientom, że niewielkie targowanie może zdziałać wiele.

Anulowanie umów i zmiana dostawcy są trudniejsze niż kiedykolwiek.

Organizacja konsumencka uważa jednak, że wielu klientów telewizji i Internetu szerokopasmowego mogłoby zaoszczędzić średnio 117 funtów rocznie, po prostu dzwoniąc do swojego dostawcy i negocjując lepszą ofertę.

Sztuka targowania się

Można śmiało powiedzieć, że targowanie się jest sztuką – a większość Brytyjczyków jest zazwyczaj zbyt niezdarna, aby się w to angażować.

Mając to na uwadze, kilka badań sugeruje, że ludzie zdobywają się na odwagę, aby częściej się targować, ponieważ kryzys kosztów utrzymania wciąż poraża.

Jeśli chcesz uzyskać lepszą ofertę od swojego obecnego dostawcy, zalecamy skontaktowanie się z nim pod numerem klienta.

Gdy już będziesz na linii, poproś o zespół ds. przechowywania.

Sprawdź cenę i inne pakiety w Internecie i przygotuj się na inne znalezione oferty.

I zawsze bądź grzeczny, ponieważ może to zwiększyć Twoje szanse na utratę pieniędzy.

Pamiętaj: ofensywa uroku działa.

Powinieneś mieć na uwadze cenę maksymalną, ale nie informuj o tym sprzedawcy.

Odrobina ciszy w telefonie jest w porządku – nie przerywaj jej, może to zakłócić tok myślenia sprzedawcy, jeśli chodzi o oferowane przez niego oszczędności.

Klienci zmieniający dostawców w celu zawarcia umów obejmujących wyłącznie łącze szerokopasmowe również zaoszczędzili około 105 funtów rocznie.

Podczas gdy osoby przechodzące z BT, Sky lub Virgin Media zaoszczędziły jeszcze więcej – łącznie średnio 165 funtów dla użytkowników Virgin.

Klienci korzystający z Wi-Fi, którzy nie boją się targować, mogą zazwyczaj zapłacić około 55 GBP mniej niż inni.

Klienci Virgin Media, którzy odważyli się zadzwonić, odnotowali największe średnie oszczędności w wysokości 81 funtów w ciągu roku.

Martin Lewis wyjaśnia, jak obniżyć rachunki za energię

„Nasze najnowsze badanie pokazuje, że klienci, którzy nie mają umowy na dostęp do łączy szerokopasmowych, telewizji i telefonów komórkowych, mogą zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy, zmieniając dostawców lub targując się z obecnym – przy czym większość ludzi uważa ten proces za łatwy” – Natalie Hitchins, „Whitchins”, „Whitchins”. Szef Działu Produktów i Usług dla Domu, powiedział o najnowszych badaniach.

„Ponieważ wielu dostawców usług telekomunikacyjnych przyjęło już wydany przez Ofcom zakaz nieprzewidywalnych podwyżek cen w połowie umowy, zanim oficjalnie wejdzie on w życie w styczniu, konsumenci mogą łatwiej porównywać oferty i powinni czuć się uprawnieni do zmiany dostawcy, co potencjalnie pozwoli zaoszczędzić setki funtów”.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here