Aktualizacja 7 do Baldur's Gate 3 doda dynamiczny podzielony ekran, nowe złe zakończenia, poprawki Dark Urge i dużo więcej całowania

Słowo „pocałunek” pojawia się 10 razy w najnowszym wpisie blogowym dotyczącym siódmej edycji programu Wrota Baldura 3 patch, podczas gdy słowo „bug” pojawia się 14 razy. Myślę, że ten stosunek oddaje, jak aktualizacje BG3 w dużej mierze balansują między radzeniem sobie z rzeczami takimi jak blokady postępu a zaspokajaniem niewyczerpanego podniecenia bazy fanów. Jednak patch 7 to coś więcej niż polowanie na błędy i całowanie. Ma się ukazać we wrześniu i wprowadza dynamiczną funkcjonalność podzielonego ekranu, rozszerzenia dla trybu Honor, narzędzia do modowania, nowe zakończenia dla rozgrywek ze złymi postaciami i parę poprawek dla postaci Origin.

Zacznijmy od rzeczy związanych z podzielonym ekranem. Baldur's Gate 3 patch 7 przedstawi dynamiczne łączenie podzielonego ekranu, gdy gracze w trybie kooperacji są blisko siebie, „ponieważ siła przyjaźni przewyższa wszystkie przeszkody, w tym podziały ekranu”. Możesz przełączać to bezpośrednio z HUD lub w RPGUstawienia, w walce lub poza nią. Dodając do intymności, łatka pozwala na żarty między postaciami przypisanymi do różnych osób w trybie wieloosobowym, zamiast ograniczać się do postaci kontrolowanych przez jednego gracza.

Jeśli chodzi o tryb honoru, łatka 7 rozdziela legendarne akcje – czyli specjalne, wyjątkowe akcje dostępne wyłącznie w tym trybie, które stają się dostępne w odpowiednich okolicznościach – na większą liczbę stworzeń, „w tym bulette, ulubionego chirurga sąsiedztwa wszystkich, Malusa Thorma i githyanki Ch'r'ai Tska'an, Ch'r'ai Har'rak i Ptaris”. Zawsze obrońca ludu, Larian dał również lokalnemu hobgoblinowi Dror Ragzlinowi umiejętność Arachnid Compulsion, która pozwala mu nasłać na ciebie mnóstwo pająków-pająków.

Jeśli chodzi o zestaw narzędzi do modowania, pozwala on na zabawę: przedmiotami, w tym bronią i zbroją; elementami kosmetycznymi, takimi jak włosy i tekstury; rasami, klasami i podklasami, w tym odmianami istniejących klas i ich możliwościami; interfejsem użytkownika i, co najbardziej apetyczne, kośćmi, którymi będziesz rzucać podczas tych trzymających w napięciu testów umiejętności. Możesz przeczytać więcej w to oficjalne FAQ. Larian współpracuje z konkretnymi autorami modów, aby przetestować narzędzia przed wrześniową premierą łatki. Blog Steam zawiera szczegóły tego, co zrobili do tej pory, wraz z małą lawiną notatek o bardzo konkretnych poprawkach dla postaci Origin. Czy wiedziałeś lub przesadnie się tym przejmowałeś, że Karlach czesała ogoloną część głowy podczas animacji bezczynności w obozie? Czy to naprawdę Cię denerwowało? Cóż, po wrześniu już nie.

Nowe zakończenia kampanii dotyczą w końcu zarówno postaci Origin, takich jak Dark Urge, jak i niestandardowych kreacji. „Każdy nowy filmik jest do odkrycia przez niegodziwe środki”, chwali się blog. Złe zakończenia towarzyszą różnym ulepszeniom i poprawkom błędów, w szczególności dla graczy Dark Urge. Na przykład, zlikwidowali to, w którym reszta twojej drużyny patrzyłaby beztrosko, gdy przypadkowo zamordujesz towarzysza. Och, „i Minthara będzie teraz odpowiednio reagować, jeśli zostałeś pozbawiony wpływu Bhaala”.

Nie wszystko jest takie proste: Dark Urgers mogą być niezadowoleni, wiedząc, że nadal nie można pocałować Gortasha. Minęło już tyle czasu, odkąd BG3 stało się 1.0, że nie mogę sobie przypomnieć, kim jest Gortash bez sprawdzenia wiki, ale nie jestem zaskoczony, słysząc, że niektórzy gracze chcą go pocałować. No dalej, pokaż mi postać z Baldur's Gate 3, której ktoś nie chce pocałować. Wrócę jutro i najlepiej uwierz, że będę googlował twoje odpowiedzi, chyba że mnie przerażają, w takim przypadku zapomnijmy, że to się kiedykolwiek wydarzyło.



źródło