Ze względu na stłumiony popyt, słabsze nastroje konsumentów i wyższą presję inflacyjną spółka Raymond Lifestyle odnotowała spadek skonsolidowanego zysku netto o 69,72% rok do roku (r/r) za drugi kwartał bieżącego roku obrotowego (2 kwartał roku obrotowego 25). Według wyników finansowych spółka zanotowała zysk netto w wysokości 42,18 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego 2025 w porównaniu do 139,33 crore rupii za kwartał od lipca do września rok temu. Jak wynika z dokumentów regulacyjnych spółki, jej przychody z działalności operacyjnej również spadły o 5,27% w ujęciu rok do roku, w związku z spadkiem do 1708,26 crore rupii w drugim kwartale roku budżetowego 25 w porównaniu do 1803,38 crore rupii w drugim kwartale roku ubiegłego. Firma odnotowała jednak wzrost przychodów z działalności operacyjnej w ujęciu kwartał do kwartału z 1220,12 crore rupii w pierwszym kwartale roku budżetowego 25. Całkowite wydatki firmy spadły z 1 645,77 crore rupii w drugim kwartale roku budżetowego 24 do 1 622,95 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego 25. „Raymond Lifestyle odnotował stabilne wyniki kwartalne w obliczu zmniejszonego popytu, słabszych nastrojów konsumentów i wyższej presji inflacyjnej. Nasza ciągła koncentracja na ekspansji detalicznej doprowadziła do osiągnięcia 1592 sklepów, w tym 129 sklepów w Ethnix by Raymond. Uruchomiliśmy Sleepz i otrzymujemy dobre odpowiedzi z kanału handlowego. Niedawną dobrą koniunkturę można było zaobserwować na początku sezonu świątecznego i weselnego” – stwierdził Sunil Kataria, dyrektor zarządzający firmy. Zysk przed odsetkami, podatkami, amortyzacją i amortyzacją (EBITDA) spółki wyniósł 242 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego 2025, co stanowi spadek z 306 crore rupii w tym samym kwartale rok temu. Marża EBITDA, która w drugim kwartale roku budżetowego wyniosła 16,6%, w drugim kwartale roku obrotowego 2025 wyniosła 13,9%. Jeśli chodzi o wyniki segmentu, przychody z segmentu „tekstylia” spadły do 853,52 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego 25 z 932,66 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego24. . W segmencie „koszul” przychody w ujęciu rocznym wzrosły w kwartale do 228,35 crore rupii. Przychody segmentu „odzież” wzrosły z 436,64 crore rupii w drugim kwartale roku obrotowego 24 do 441,02 crore rupii w niedawno zakończonym kwartale. Przychody z segmentu „odzież” spadły w tym kwartale do 259,60 crore rupii. Raymond Lifestyle w dalszym ciągu koncentrował się na ekspansji detalicznej i prowadził 1592 sklepy, w tym 129 w Ethnix by Raymond. Z najważniejszych wyników operacyjnych spółki wynika, że w tym okresie dodała 52 nowe sklepy.