„Super Smash Bros.” Twórca pracuje nad tajemniczą nową grą od 2022 roku

Przez ostatnie dwa lata, Super Smash Bros. twórca Masahiro Sakurai prowadził jeden z najlepszych kanałów YouTube oferujący wgląd w proces tworzenia gier, ale 22 października dobiegł końca. W swoim długim pożegnaniu z kanałem Sakurai podał wiele interesujących szczegółów na temat tego, jak i dlaczego doszło do powstania projektu, ale największą rewelacją jest fakt, że pracuje nad zupełnie nową grą cały czas.

W swoim ostatnim filmie dla Masahiro Sakurai o tworzeniu gier Channel deweloper informuje, że wczesne etapy tworzenia jego kolejnej gry rozpoczęły się trzy lata temu, gdy przygotowywał się do ogłoszenia wersji finałowej Super Smash Bros. Ultimate DLC.

Niezwykły kanał Masahiro Sakurai na YouTube kończy się spojrzeniem za kulisy.

„Kiedy byłem zajęty pracą nad tymi zadaniami, otrzymałem prośbę o napisanie propozycji gry, którą ukończyłem w błyskawicznym tempie” – powiedział Sakurai. „Przykro mi, że nie mogę powiedzieć więcej na temat tego projektu, ale zakładając, że uda nam się go zrealizować, prędzej czy później powinien on zostać ogłoszony”.

To już wszystkie informacje na temat nowej gry Sakurai chciał udostępnić swój film, więc nic nie wskazuje jeszcze na to, czego się spodziewać. Jednak końcowy film oferuje fascynujący wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie kanału. Finałowy film trwa 45 minut, co stanowi ogromną zmianę w stosunku do zwykłego formatu filmów na kanale, które trwają krócej niż pięć minut. Według Sakurai jego propozycja gry została zaakceptowana, ale prace nad grą miały rozpocząć się dopiero w kwietniu 2022 roku, co postawiło go w niezwykłej sytuacji, w której miał kilka miesięcy bez pracy.

„Dyrektorzy zazwyczaj angażują się w projekty dłużej niż ktokolwiek inny” – stwierdziła Sakurai. „Gdy jedno zadanie zbliża się do mety, często przygotowujesz się do następnego, więc nigdy nie masz czasu na odpoczynek. Jednak po tych wszystkich latach jakimś cudem mój harmonogram był otwarty przez kilka miesięcy z rzędu!”

Kończąc, Sakurai napisał propozycję swojej następnej gry Super Smash Bros. Ultimate DLC.

Nintendo

Zamiast udać się na zasłużony urlop, Sakurai postanowił stworzyć swój kanał na YouTube. Chociaż wiadomość o jego nowej grze jest najbardziej ekscytującą zapowiedzią w filmie, największy zwrot akcji następuje już na początku. Otwierając wideo, Sakurai ujawnia, że ​​co drugi film na tym kanale został nagrany dwa i pół roku temu, a nie kręcony sekwencyjnie w momencie ich publikacji. Tak naprawdę, jak mówi, nie jest już nawet właścicielem domu, w którym kręcono wszystkie te filmy.

Sakurai powiedział, że zdecydował się stworzyć swój kanał, aby kontynuować długoterminowy cel, jakim jest dzielenie się swoją wiedzą z korzyścią dla całej branży gier. Wspomina, jak spędzał czas na konsultacjach i wykładach na zajęciach z tworzenia gier, ale odkrył, że przy takim nakładzie pracy docierał do bardzo niewielu osób. Masahiro Sakurai w sprawie tworzenia gier powstał, aby dotrzeć do znacznie większej liczby osób jednocześnie, co czyni go znacznie skuteczniejszym sposobem pomagania innym programistom.

„Uważam to za inwestycję w lepszą przyszłość gier” – powiedział Sakurai.

Zawierający prawie 300 filmów Masahiro Sakurai na temat tworzenia gier jest nieocenionym źródłem wiedzy o tworzeniu gier.

Masahiro Sakurai

Jeśli wątpisz w jego szczerość w stwierdzeniu, że chce po prostu wykorzystać swoje wpływy do ulepszania gier, Sakurai wyjawia również, że wydał oszałamiające 630 000 dolarów na produkcję swojego kanału, które głównie przeznaczono na koszty edycji wideo.

Ponieważ trwają prace nad jego kolejną grą i oficjalny koniec kanału, Sakurai twierdzi, że nie ma planów powrotu do tworzenia filmów, ale nie wyklucza, że ​​jego zdanie może się później zmienić. W obecnej sytuacji Masahiro Sakurai o tworzeniu gier to jedno z najlepszych zasobów dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o sztuce i biznesie związanym z grami. Chociaż jego kanał może być najbardziej przydatny dla programistów, jest również nieoceniony, ponieważ umożliwia spojrzenie nie tylko na techniczne aspekty projektowania gier, ale także na filozofię jednej z najważniejszych żyjących postaci w branży gier. Kanał może nie będzie kontynuowany, ale jeśli nie obejrzałeś jeszcze prawie 300 filmów, które zawiera, nie mogę sobie wyobrazić lepszego wykorzystania twojego czasu na lepsze zrozumienie gier.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here