Rebranding marki Kleenex firmy Turner Duckworth zawiera wykonany na zamówienie szeryf inspirowany „podłym przypadkiem pociągania nosem”

Skrypt, o którym mowa, Kleenex Serif, to szeryf nagłówka wykonany na zamówienie we współpracy z projektantami czcionek Alecem Tearem i Lewisem Macdonaldem. Zaprojektowany, aby ucieleśniać siłę marki, a także miękkość jej tkanek, szeryf czerpie inspirację z „podłego przypadku pociągania nosem”, a także znaku słownego Kleenex i wymyślonego na nowo monogramu korony.

Chromatycznie odnowiona tożsamość opiera się na Kleenex Blue, głównym kolorze marki, mającym na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki. Wspierająca paleta kolorów o przyjemnych tonach zapewnia głębię i elastyczność systemowi wizualnemu, który się za nią kryje, pozwalając marce zachować swoje dziedzictwo, zachowując jednocześnie współczesny charakter. Paleta kolorów jest najbardziej widoczna poprzez wprowadzenie ilustracji, z których każda przedstawia momenty, w których Kleenex może pełnić rolę praktyczną lub emocjonalną – wzmacniając pocieszającą obecność produktu w codziennych chwilach życia.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here