Gwiazda Bollywoodu Ranbira Kapoora we wrześniu z okazji swoich 42. urodzin uruchomił swoją lifestylową markę ARKS. Teraz aktor podzielił się aktualnościami na temat przedsięwzięcia biznesowego. Na oficjalnej stronie ARKS na Instagramie Ranbir udostępnił film, na którym drażni się z rozpakowywaniem swojej marki. Klip przedstawia aktora wchodzącego do kadru ubranego w biały T-shirt i niebieskie dżinsy. W rękach trzyma także białe pudełko. Ostrożnie kładzie go na stole i mówi „cześć” widzom. Następnie Ranbir zanurza palec w czerwonej farbie i zaczyna rysować ARKI logo na pudełku. Jednocześnie opowiada: „Góra, dół, lewo, prawo”. Po wyjściu aktora z kadru kamera skupia się na logo i znaku ARKS na pudełku. Podpis postu brzmiał po prostu: „Wkrótce rozpakowywanie”.
Film został ponownie opublikowany przez matkę Ranbira Kapoora, Neetu Kapoor, w Instagram Stories.
We wrześniu marka ogłosiła fascynującą narrację wizualną z udziałem Ranbira Kapoora. Klip przedstawia aktora odpoczywającego na trawie, wpatrującego się w niebo i wyobrażającego sobie emblemat i filozofię marki. W opisie posta czytamy: „Poznaj założyciela. Nie ma go w mediach społecznościowych”.
Ranbir Kapoor już wcześniej podzielił się swoją wizją przedsiębiorczości w Podcast Nikhila Kamatha. Opowiadając o marce, aktor powiedział: „Mówię o niej od wielu lat, około 10 lat. Zawsze byłem sneakerheadem, interesowałem się koszykówką, baseballem i wieloma innymi sportami. (Ja) też dużo podróżowałem… Bardzo się tym pasjonuję, ale bardzo się boję, bo nie znam Indii tak dobrze, jak powinienem . Nie znam rynku. Zawsze zastanawiałam się, dlaczego w Indiach nie ma czegoś takiego jak ZARA czy H&M, mamy tak ogromny rynek konsumencki. Więc tak, planuję założyć markę, pracuję nad nią od kilku lat. To marka lifestylowa – Essentials.
Na froncie Ranbir Kapoor będzie można zobaczyć w Nitesh Tiwari’s Ramajana Część 1 I 2. Ma także Sanjaya Leelę Bhansali Miłość i wojna obok Alii Bhatt i Vicky Kaushal.