Prestiżowe produkty lifestylowe: Officine Universelle
Paryska marka dziedzictwa Officine Universelle Buly 1803, znana z wykwintnych perfum i kosmetyków opakowanych w nostalgiczne opakowania w stylu aptekarskim, poszerza swoją ofertę lifestylową na nowy poziom. Kładąc silny nacisk na design i funkcjonalność, marka zaprezentowała gamę unikalnych produktów do domu i wellness, które odzwierciedlają jej charakterystyczne przywiązanie do luksusu i estetyki.

Wśród nowości znajdują się rzeźbione metalowe pudełka zawierające pachnące kule umożliwiające dyskretne rozprowadzanie zapachu oraz ceramiczne ołówki nasycone skoncentrowanymi perfumami, które wzbogacają przestrzeń roboczą zachwycającymi, subtelnymi aromatami. Te innowacyjne oferty są częścią misji Buly polegającej na przekształcaniu przedmiotów codziennego użytku w artystyczne doświadczenia.

Oprócz zapachów do domu Buly eksploruje sferę wellness, planując zabiegi wellness zgodne z charakterystycznym podejściem marki. Wprowadzenie konfigurowalnych akcesoriów do włosów i narzędzi do pielęgnacji poszerza zasięg marki o codzienny luksus, kładąc nacisk zarówno na elegancję, jak i personalizację.

Źródło zdjęcia: Mohamed Khalil / Officine Universelle Buly 1803

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here