Meghan Markle właśnie zakończyła kręcenie nowego serialu Netflixa po tym, jak niedawno zauważono ją strzelającą w parku w Beverly Hills. Wydaje się, że jest to część niedawnej umowy księżnej Sussex i księcia Harry’ego z gigantem streamingu o wartości 100 milionów dolarów.

Jak powiedziało źródło wewnętrzne The Daily Beast, „Wszystko poszło dobrze i jest w puszce”. Sprawdź więcej szczegółów dotyczących ich umowy z Netflixem i jej nadchodzącego programu.

O nadchodzącym projekcie Meghan Markle na Netflixie

Podczas gdy były aktor zakończył zdjęcia, przedsięwzięcie nie ma jeszcze tytułu. Data premiery serialu również nie została jeszcze ustalona. Jednak Markle wcześniej wspomniała na swojej oficjalnej stronie internetowej, że serial non-fiction będzie „celebrował radość gotowania i ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni”.

Kuratorem nadchodzącego programu jest Markle we współpracy z Intellectual Property Corporation, częścią Sony Pictures Television.

Księżna Sussex został niedawno zauważony przez użytkownika TikToka podczas filmowania w parku w Beverly Hills. Chociaż pokaz wymagałby kilku dodatkowych ujęć, osoba z branży spekulowała, że ​​filmowanie opublikowane na TikToku nie miało nic wspólnego z projektem pokazu domowego, ponieważ zespół „zdobył wszystko”, czego potrzebował.

Według doniesień The Daily Beast nagranie miało miejsce w domu mieszkalnym niedaleko Markle i Książę HarryZdjęcia z domu w Montecito w Kalifornii, będące główną lokalizacją serialu, już się zakończyły.

Meghan Markle jest nowym guru stylu życia w Kalifornii

Po tym, jak jej kariera aktorska nie rozwinęła się zbyt dobrze, zaczęła się rozwijać w świecie przedsiębiorców i była zajęta pracą nad nową marką lifestylową, American Riviera Orchard, którą ogłosiła w marcu. Markle wchodzi na dwór z à la Martha Stewart, Gwyneth Paltrow i Kourtney Kardashian, które już konkurują ze swoimi markami lifestylowymi Goop i Poosh.

Zgodnie z doniesieniami kilku międzynarodowych mediów, Sad Amerykańskiej Riwiery prawdopodobnie będzie sprzedawać artykuły spożywcze, takie jak dżemy, galaretki i smarowidła, a także podstawowe artykuły stołowe, takie jak sztućce, obrusy, naczynia do napojów, a także książki kucharskie. Ma też zamiar współpracować przy swoim nadchodzącym serialu na platformie Netflix.

Wysyłała już produkty American Riviera Orchard swoim bliskim, m.in. Chrissy Teigen, Kris Jenner i projektantce mody Tracy Robbins, która zamieściła w mediach społecznościowych filmy i zdjęcia ręcznie robionego kosza z dżemami, dziękując 42-letniemu byłemu aktorowi i przyszłemu gospodarzowi programu.

O umowie Meghan Markle i księcia Harry’ego z Netflixem

W 2020 roku Markle i jej mąż podpisali umowę z gigantem streamingu o wartości 100 milionów dolarów, która wygasa z końcem 2025 roku. Po tym pierwszym projektem, który miał premierę na Netfliksie, był sensacyjny serial dokumentalny Harry & Megan w 2022 roku. Opowiadał on szczegółową historię o tym, dlaczego para opuściła rodzinę królewską w 2020 roku i osiedliła się w Kalifornii, co stało się wówczas jednym z najchętniej oglądanych seriali dokumentalnych Netfliksa.

Następnie w 2023 roku książę Harry wyemitował serial dokumentalny Heart of Invictus, w którym obserwuje sześciu sportowców biorących udział w Invictus Games 2022 – międzynarodowych zawodach sportowych stworzonych przez księcia w celu promowania leczenia rannych żołnierzy poprzez sport.

W kwietniu tego roku Archewell Productions, firma należąca do pary, ogłosiła dwa nadchodzące przedsięwzięcia non-fiction na Netflixie i oczekuje się, że to będzie jedno z nich. Drugie zostało najwyraźniej nakręcone podczas US Open Polo Championship, co pozwoli widzom na niespotykane dotąd spojrzenie na świat profesjonalnego polo.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Kris Jenner okazuje swoje wsparcie dla najnowszego przedsięwzięcia Meghan Markle, American Riviera Orchard Jam; Deets



źródło