Linia biżuterii marki lifestylowej: biżuteria Laury Ashley
Biżuteria Laura Ashley została ogłoszona przez markę home and lifestylową serią akcesoriów, które idealnie pomogą konsumentom dodać odrobinę swobodnego blasku do ich codziennych stylizacji. Asortyment biżuterii składa się z 60 sztuk, w tym naszyjników, bransoletek, kolczyków, pierścionków i innych produktów, a każdy z nich ma detale nawiązujące do tradycyjnych projektów marki. Asortyment produktów jest dostępny w konkurencyjnych cenach od 10 do 60 funtów i jest wprowadzany na rynek we współpracy z firmą Gecko Jewellery w Wielkiej Brytanii w celu wspierania zakupów za pośrednictwem sieci niezależnych sprzedawców detalicznych.

Wiceprezydent Poppy Marshall-Lawton tak skomentowała asortyment biżuterii Laury Ashley: „To naprawdę inspirujące widzieć, jak projektanci biżuterii czerpali z kultowych wzorów, które powstały na kuchennym stole w Pimlico ponad 70 lat temu i przekształcili je w kolekcję która płynnie łączy nowoczesne wyrafinowanie z ponadczasową elegancją. Jesteśmy podekscytowani premierą tej kolekcji, która stanowi idealne wykończenie naszych linii ubrań dla kobiet i dziewcząt.

źródło