Kwitnące siedliska autorstwa Stéphanie Kilgast Wyłaniają się z plastikowych butelek i przedmiotów pochodzących z recyklingu — Colossal

Od zgniecionych, jednorazowych pojemników po wyrzucone pudełka i zegary o innym przeznaczeniu, Stephanie Kilgast (poprzednio) tworzy unikalne siedliska dla szerokiej gamy stworzeń. Na przykład w „Weevil Wander” grzyby zakorzeniają się na bokach zielonej butelki, gdy chrząszcz czołga się po zakrętce, a fioletowa sowa ląduje na szczycie lornetki.

wystawa indywidualna Kilgasta, PIĘKNE DZIEDZICTWO Na Sztuka Arch Wrogakontynuuje zainteresowanie artysty podkreślaniem wpływu człowieka na środowisko i coraz bardziej ponurych konsekwencji kryzysu klimatycznego. Zamiast skupiać się na ciemniejszej rzeczywistości, przyjmuje optymistyczne spojrzenie na odporność natury.

„Weevil Wander” (2024), technika mieszana na plastikowej butelce, 6 x 5 x 7,75 cala

„Moje prace dotykają bardzo kontrastujących emocji: radości koloru i naturalnego piękna, ale także smutku i rozpaczy związanej z tym, dokąd zmierzamy” – mówi Kilgast. Ma nadzieję pomóc nam w kwestionowaniu masowego konsumpcjonizmu i wynikających z niego śmieci, które w dalszym ciągu zagrażają delikatnym ekosystemom na całym świecie, i dodaje: „Świat jest piękny. Warto o to walczyć.”

PIĘKNE DZIEDZICTWO potrwa do 27 października w Filadelfii. Więcej informacji znajdziesz na stronie artysty strona internetowa I Instagrama.

„Chi Va Piano” (2024), technika mieszana na zregenerowanym zegarze, 6 x 3 x 4,25 cala
Szczegóły „Kto idzie powoli”
„Stare (puchacz zwyczajny)” (2024), technika mieszana na zregenerowanej lornetce, 3,5 x 5 x 9,75 cala
Szczegóły „Wędrowca Weevil”
„Lodowiec” (2024), technika mieszana na plastikowej butelce, 4 x 4,25 x 8,75 cala
„Bloom” (2024), technika mieszana na plastikowej butelce, 6,75 x 7,75 x 9,75 cala
„Luscious Legacy” (2024), technika mieszana na kartonie mleka, 7,75 x 3 x 8,75 cala



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here