New Balance współpracuje z WNBA, aby promować sporty kobiece

Nowa równowaga i WNBA podpisały wieloletnią umowę partnerską, aby promować sporty kobiece poprzez różne kampanie marketingowe i treści, firma ogłosiła we wtorkowym porannym komunikacie prasowym. W ramach umowy New Balance zostaje oficjalnym partnerem WNBA. Warunki finansowe i konkretny czas trwania partnerstwa nie zostały ujawnione.

New Balance dołącza do innych firm odzieżowych — w tym Nike, Adidas, Under Armour i Puma — jako partnerzy WNBA. Nike jest również inwestorem kapitałowym w WNBA.

New Balance stworzy treści do transmisji i kampanie sprzedażowe obejmujące Cameron Brinkw tym roku z numerem 2 w drafcie Los Angeles Sparks. Brink, która nie zagra do końca sezonu po zerwaniu więzadła krzyżowego przedniego w czerwcu, podpisała umowę NIL z New Balance w 2023 r., gdy była w Stanford. Brink była pierwszą sportsmenką w koszykarskiej kadrze New Balance.

New Balance pozycjonuje się jako lider w dziedzinie sportu kobiecego, a dzieje się to w czasie, gdy WNBA przeżywa bezprecedensowy wzrost pod względem frekwencji i oglądalność. Na Sportico's ostatni Wyceny WNBAdrużyny osiągają średnio 13,2 mln dolarów przychodu, a każda drużyna jest warta średnio 96 mln dolarów. Liga jest również na progu nowej umowy medialnej i układu zbiorowego, który mógłby zwiększyć Wynagrodzenia w WNBA.

źródło