RIDGEFIELD PARK, NJ: Firma Samsung Home Entertainment powołała The Weber Shandwick Collective jako swój AOR w USA, jak rozumie PRWeek.
Firma Samsung Home Entertainment ogłosiła tego lata zapytanie ofertowe i wybrała TWSC w listopadzie. Obaj mają rozpocząć współpracę w styczniu 2025 roku.
W skład TWSC wchodzi Weber Shandwick, sklep kreatywny Cappuccino, KRC Research, agencja mobilna i cyfrowa Odwrotna stronaspecjalista ds. spraw publicznych Powell Tate, kreatywna agencja PR Prime, agencja marketingu cyfrowego i technologii Resolute, agencja kreatywna That Lot, firma konsultingowa w zakresie zarządzania United Minds i Bieżąca grupa.
TWSC buduje szyty na miarę zespół w oparciu o potrzeby Samsung Home Entertainment, wspierając firmę w obszarach PR, społecznych, kreatywnych, partnerstwa, zarządzania relacjami z klientami, pracy cyfrowej i wpływowej. Kolektyw będzie także wspierać inicjatywy kampanii i premiery produktów.
Firmy należące do Grupy Interpublic będą w szczególności pomagać firmie Samsung Home Entertainment w informowaniu o tym, dlaczego jej produkty poprawiają życie klientów.
Przyjmuje się, że jest to pierwszy raz, kiedy firma wyznaczyła AOR w celu uzyskania wsparcia w kilku obszarach, aby zapewnić konsumentom bardziej spójny przekaz w każdym marketingowym punkcie kontaktu w USA
Ogilvy pracowała wcześniej nad PR i technologią cyfrową dla Samsung Home Entertainment, natomiast Quality Meats zajmowała się kreacją.
Allison kontynuuje prace nad PR-em technologicznym i przemyślanym przywództwem dla Samsung Home Entertainment. Nie było jasne, czy Allison pozostanie na pokładzie w przyszłym roku.
Informacje o budżecie nie zostały ujawnione.
Rzecznicy Samsung Home Entertainment i TWSC nie byli od razu dostępni, aby skomentować tę sytuację.
Dział rozrywki domowej firmy Samsung, obejmujący telewizory, pamięć i produkty audio, należy do Samsung Electronics America.
W trzecim kwartale zyski operacyjne Samsung Electronics wzrosły o 277% rok do roku, do 6,6 miliarda dolarów, ale zawiedzione oczekiwania próbując wykorzystać popyt na chipy stosowane w serwerach sztucznej inteligencji.
Kolektyw Weber Shandwick opublikował post wzrost przychodów według szacunków: od 6% do 970 mln dolarów na całym świecie i od 6% do 580 mln dolarów w USA w 2023 r. Raport biznesowy agencji PRWeek 2024.
TWSC jest częścią agencyjnego holdingu IPG. Firmy z segmentu specjalistycznej komunikacji i rozwiązań empirycznych IPG odnotował średni lub wysoki jednocyfrowy wzrost w ujęciu organicznym w III kwartale.