Dlaczego kadra zarządzająca nie powinna pomijać pokolenia X w ewolucji streamingu

Generacja X, często nazywana „zapomnianym pokoleniem”, od dawna pozostaje poza radarem marketingowców i dyrektorów ds. rozrywki. Urodzona między 1965 a 1980 rokiem, ta grupa jest wciśnięta między szeroko omawiane pokolenie wyżu demograficznego i pokolenie milenialsów, często przyćmiewane w dyskusjach o nawykach konsumenckich i konsumpcji mediów. Jednak zbliżając się do wieku emerytalnego, Generacja X okazuje się być potężną siłą na rynku streamingu — siłą, której doświadczeni dyrektorzy ds. rozrywki nie mogą sobie pozwolić ignorować.

Siła generacji X w streamingu

Dla niektórych może to być zaskoczeniem, ale według danych Nielsena z połowy 2024 r. Amerykanie w wieku 50 lat i starsi, do których należy znaczna część pokolenia X, odpowiadali za ponad 40% czasu oglądania treści przesyłanych strumieniowo.

źródło