AMC Entertainment odnotowuje spadek przychodów ze względu na mniejszą liczbę dużych wydań

Teatr AMC na Times Square w dzielnicy Manhattan w Nowym Jorku.

Carlo Allegri | Reutera

Rozrywka AMC w środę poinformowała o spadku przychodów w trzecim kwartale i zaobserwowała spadek frekwencji w swojej sieci kin, dotknięty mniejszą liczbą hitów kinowych z hollywoodzkich studiów.

Akcje spółki z siedzibą w Leawood w Kansas spadły o ponad 5% w przedłużonym handlu.

Zeszłoroczne strajki aktorów i scenarzystów zmusiły do ​​wstrzymania prac filmowych i postprodukcyjnych na wiele miesięcy, pozostawiając luki w tegorocznym harmonogramie filmów.

Klienci ograniczają także wydatki uznaniowe ze względu na niepewność makroekonomiczną.

Dyrektor generalny Adam Aron optymistycznie spoglądał w przyszłość, mówiąc, że AMC spodziewa się znacznego wzrostu sprzedaży biletów w całej branży na koniec roku i w ciągu najbliższych dwóch lat.

Przychody za trzeci kwartał wyniosły 1,35 miliarda dolarów, co oznacza spadek o 4,1% w porównaniu z 1,41 miliarda dolarów rok wcześniej. Według danych LSEG analitycy spodziewali się przychodów w wysokości 1,33 miliarda dolarów.

Frekwencja w kinach spadła o 11,5% do 65 087 z 73 576 w analogicznym kwartale ubiegłego roku.

AMC odnotowała stratę netto w wysokości 20,7 mln dolarów za kwartał zakończony 30 września w porównaniu do zysków netto w wysokości 12,3 mln dolarów rok temu.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here