-
Redukcja strat netto: Strata netto zmniejszyła się o 37% w porównaniu do II kwartału 2024 roku.
-
Całkowity wzrost przychodów: Przychody wzrosły o 31% w porównaniu do II kwartału 2024 roku.
-
Skorygowana EBITDA: 4 razy wyższa w trzecim kwartale 2024 r. niż w drugim kwartale 2024 r., co oznacza drugi najlepszy wynik EBITDA za trzeci kwartał w historii AMC.
-
Przychody ze wstępów na patrona: Osiągnięto nowy rekord w trzecim kwartale.
-
Przychody z żywności i napojów na jednego patrona: Ustanów rekord wszechczasów w dowolnym kwartale.
-
Gotówka w kasie: Zakończył trzeci kwartał kwotą 527 milionów dolarów.
-
Redukcja zadłużenia: Spłacił dług w wysokości 345 mln USD od początku roku 2024.
-
Liczba sklepów: Rozszerzył AMC Perfectly Popcorn do ponad 6000 lokalizacji.
-
Frekwencja: 65 milionów widzów w trzecim kwartale 2024 r.
-
Przychody na patrona: 20,72 USD, co oznacza wzrost o 37,1% w porównaniu z rokiem przed pandemią w 2019 r.
-
Marża wkładu na patrona: 13,49 USD, co oznacza wzrost o 41% w porównaniu z rokiem przed pandemią w 2019 r.
-
Jedzenie i napoje na patrona: 7,53 USD, co oznacza wzrost o 14,8% w porównaniu z trzecim kwartałem 2023 r.
-
Przedłużenie terminu spłaty zadłużenia: Wydłużono terminy zapadalności długów o wartości 2,4 miliarda dolarów z 2026 r. na 2029 r. i 2030 r.
-
Środki pieniężne netto wykorzystane w działalności operacyjnej: 31,5 miliona dolarów w trzecim kwartale.
-
Zamknięcia i otwarcia teatrów: Zamknięto 11 lokalizacji o słabych wynikach i otwarto 1 nową lokalizację w III kwartale.
Data wydania: 6 listopada 2024 r
Pełny zapis rozmowy telefonicznej dotyczącej zarobków można znaleźć w dokumencie pełny zapis rozmów telefonicznych o zarobkach.
-
AMC Entertainment Holdings Inc (NYSE:AMC) odnotowała znaczną poprawę wyników finansowych, przy 37% spadku straty netto w porównaniu do poprzedniego kwartału.
-
Firma ustanowiła nowy rekord przychodów ze sprzedaży biletów na jednego patrona w trzecim kwartale i ustanowiła rekord wszechczasów pod względem przychodów z posiłków i napojów na jednego patrona.
-
Skorygowana EBITDA AMC była czterokrotnie wyższa w trzecim kwartale 2024 r. niż w drugim kwartale 2024 r., co oznacza drugi najlepszy wynik EBITDA w jakimkolwiek trzecim kwartale w historii firmy.
-
AMC z powodzeniem przedłużyła terminy zapadalności długów długoterminowych o wartości 2,4 miliarda dolarów z lat 2026 na 2029 i 2030, wzmacniając swój bilans.
-
Firma rozszerzyła dystrybucję AMC Perfectly Popcorn do ponad 6000 lokalizacji, a do połowy 2025 r. planuje osiągnąć co najmniej 10 000 lokalizacji detalicznych.
-
Skonsolidowana frekwencja AMC była o około 12% niższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku, częściowo ze względu na ofertę filmową, która nie odbiła się tak dobrze w Europie.
-
Całkowity udział spółki w rynku północnoamerykańskim spadł o około 60 punktów bazowych ze względu na wzajemne oddziaływanie oferty filmowej i struktury geograficznej.
-
Oczekuje się, że pomimo poprawy skorygowana EBITDA AMC za 2024 r. będzie stanowić ułamek poziomów sprzed pandemii w 2019 r.
-
Pomimo niedawnej poprawy, spółka stoi przed wyzwaniami w zakresie utrzymywania rezerw gotówkowych i zarządzania zobowiązaniami dłużnymi.
-
Frekwencja AMC w trzecim kwartale 2024 r. była o 25% niższa niż w trzecim kwartale 2019 r. przed pandemią, co wskazuje na ciągłe wyzwania w zakresie ożywienia gospodarczego.