I-70 do pętli biznesowej 70, zjazd z lewego pasa zamknięty na stałe | Aktualności

Lewy zjazd z autostrady międzystanowej nr 70 w kierunku zachodnim na Business Loop 70 w Kolumbii będzie odpowiedni zamknąć na stałe 12 listopada, zgodnie z Departament Transportu stanu Missouri.

Oczekuje się, że zjazd 128 zostanie usunięty w 2025 r. w ramach Projekt MoDOT stworzyć nowy węzeł przesiadkowy między I-70 i US 63.

Kierowcy mogą zjechać zjazdem 127 na Range Line Street (Missouri 763) i udać się na południe do Business Loop 70.

Najpierw rozważano MoDOT usunięcie rampy w 2021 r., stwierdzając, że okres użytkowania mostu rampy zjazdowej dobiega końca.

MoDOT stwierdził również, że wierzy, że usunięcie lewej rampy poprawi bezpieczeństwo na I-70.

Lee’s Tire Company, zlokalizowana niedaleko wyjścia, wystosował petycję w 2021 r. sprzeciwił się jej usunięciu, twierdząc, że usunięcie rampy „okaleczy” lokalne firmy znajdujące się w pobliżu rampy.

Jeffrey Spencer, właściciel restauracji z hamburgerami Just Jeff’s w Business Loop, twierdzi, że ważna jest maksymalizacja punktów dostępu do lokalnych firm w Business Loop.

„Każdy punkt dostępu, jaki możemy zapewnić lokalnym małym firmom, jest ważny” – powiedział Spencer. „To świetny punkt dostępu w kierunku zachodnim, który muszą utrzymać”.

Spencer, którego firma znajduje się nieco ponad milę na zachód od rampy zjazdowej, twierdzi, że czas pokaże, jak jeden punkt dostępu mniej wpłynie na jego firmę.

„Za każdym razem, gdy tracisz punkt dostępu do swojej firmy, jest to szkodliwe” – powiedział Spencer. „Mam nadzieję, że nie zobaczę żadnych realnych efektów”.

Spencer powiedział, że wcześniej zasiadał w zarządzie The Loop Community Improvement District, organizacji zajmującej się ulepszaniem tego obszaru.

Przyznano grant do miasta Kolumbia z Departamentu Transportu Stanów Zjednoczonych pomaga w finansowaniu badań mających na celu poprawę infrastruktury w okolicy. Spencer stwierdziła, że ​​nie ma sensu trwale usuwać punktów dostępu do czegoś, w czym fundusze rządowe mają pomóc ulepszyć.

„Ograniczenie dostępu do tego, co już dla nas zrobią fundusze rządowe, naprawdę uważam, że to wątpliwe posunięcie” – stwierdziła Spencer.

Pomimo usunięcia MoDOT stwierdził, że całkowite przeprojektowanie węzła I-70 i US 63 pomoże poprawić natężenie ruchu i płynność ruchu w okolicy.

Według MoDOT ekipy budowlane będą korzystać z rampy do wykonywania wykopów i przenoszenia materiału do czasu jego usunięcia.

Nowy węzeł między I-70 a US 63 jest częścią pierwszego projektu pomiędzy Columbia i Kingdom City w programie Improve I-70 MoDOT.



źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here