Freshworks wprowadza agenta AI do samodzielnego rozpatrywania żądań klientów i pracowników

Freshworks Inc., dostawca oprogramowania do usług sztucznej inteligencji, ogłosił, że Freddy AI Agent ma poprawić doświadczenia klientów i pracowników. Agenta można wdrożyć bez kodu ani konsultantów i pomógł użytkownikom działu obsługi klienta i IT w autonomicznym rozwiązywaniu zgłoszeń serwisowych.

Według Freshworks agent uczy się na podstawie istniejących dokumentów i stron internetowych. Wskazując mu strony internetowe i inne materiały edukacyjne, agent będzie przeszukiwał zasoby i uczył się samodzielnie. Jest w pełni autonomiczny i może wspierać pomoc konwersacyjną na wielu kanałach.

Agent personalizuje i kontekstualizuje rozmowy w wielu językach w wielu kanałach. Freshworks twierdzi, że posiada kontrolę prywatności, aby spełniać standardy bezpieczeństwa i zgodności, pomagając zwiększyć zaufanie i bezpieczeństwo.

„Większość innego oprogramowania wymaga wielu tygodni i opłat wdrożeniowych, aby wdrożyć agenta AI, ale zaprojektowaliśmy Freddy’ego tak, aby można go było wdrożyć bez kodu i konsultantów w ciągu kilku minut” – powiedział Dennis Woodside, dyrektor generalny i prezes Freshworks.

źródło

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here