Cincinnati chce złagodzić obciążenia firm dotkniętych budową dróg

CINCINNATI — Kiedy na początku sierpnia właściciel małej firmy z Cincinnati, Chris Rose, rozmawiał z WCPO, powiedział, że oczekuje od miasta czegoś prostego — komunikacji.

Tawerna Rose's Home Court mieści się przy Riverside Drive, odcinek drogi, który był remontowany przez prawie dwa miesiąceW tym czasie większość ruchu została przekierowana, aby umożliwić ekipom wymianę starego wodociągu.

Rose powiedział, że sprzedaż spadła o blisko 70% tydzień do tygodnia, ponieważ klienci nie przychodzili. Ale jego firma nie była jedyną, która poniosła straty.

Początkowe barykady i znaki informujące o zamknięciu drogi ustawione przez miasto nie wyjaśniały, że chociaż ulica Riverside Drive została zamknięta dla ruchu, sklepy i restauracje wzdłuż niej nadal były otwarte.

Problem rozwiązano na początku miesiąca, kiedy miasto wymieniło znaki na nowe, podające nazwy firm znajdujących się na końcu odcinka.

„My wszyscy — nie tylko mój biznes — ale wszystkie biznesy tutaj, widzieliśmy lepszy wpływ na biznes” — powiedział Rose. „Biznes trochę wzrósł, co bardzo doceniam”.

Aby to się stało, Rose skontaktował się z członkiem rady Sethem Walshem, który po zobaczeniu zamieszania na własne oczy, zdecydował, że miasto może zrobić coś więcej niż tylko zaktualizować znaki. Walsh powiedział, że chce być proaktywny, a nie reaktywny.

„To niefortunne, że musi dojść do skrajnego punktu frustracji, zanim będziemy mogli faktycznie znaleźć rozwiązania” — powiedział Walsh. „To, co widzieliśmy tutaj, to moment, w którym pojawił się znak informujący o zbliżających się zamknięciach dróg — zaczynasz myśleć, że wszystko jest zamknięte. Więc od tego momentu powinniśmy mówić ludziom, co nas czeka, a co jest jeszcze otwarte, i wiecie: 'Proszę, przychodźcie i korzystajcie z tych firm'”.

Walsh złożył w środę wniosek o przygotowanie raportu i zaktualizowanie obowiązującej polityki dotyczącej oznakowania dróg zamkniętych i komunikacji z prywatnymi firmami.

„Naprawy prowadzone wzdłuż i w pobliżu Columbia Parkway spowodowały niezamierzone szkody dla okolicznych przedsiębiorstw” – czytamy w części wniosku.

To mile widziany postęp — i zdroworozsądkowe rozwiązanie — dla Rose'a. Powiedział, że to krok w kierunku komunikacji, na którą liczył i która już przynosi pewne sukcesy.

19 sierpnia Greater Cincinnati Water Works wysłało czteroakapitowy e-mail do firm z Riverside Drive, w którym szczegółowo opisał postępy w projekcie. Rose powiedział, że to była pierwsza wiadomość od GCWW od ponad miesiąca.

„Myślę, że idąc naprzód, gdy projekty takie jak ten trafiają do dzielnic i mają bezpośredni wpływ, myślę — w zależności od tego, jaka będzie rezolucja i jaki będzie wynik — może to naprawdę przynieść ludziom wielkie korzyści w postaci utrzymania miejsc pracy, aby mogli nadal być częścią tej społeczności” — powiedział Rose.

Walsh prosi również miasto o rozważenie możliwości pożyczki lub dotacji dla małych firm, które są dotknięte dużymi projektami budowlanymi obejmującymi zamknięcia dróg. Rada rozpatrzy wniosek we wrześniu, gdy członkowie wrócą z przerwy.

„To okazja do nauki” – powiedział Walsh. „Naucz się rozwijać i doskonalić jako miasto. To jest cel”.



źródło