Strony zobowiązały się, że nie będą podnosić do nieuzasadnionego poziomu stawek za reklamę w swoich platformach telewizyjnych i streamingowych dla wydarzeń ICC i IPL do czasu objęcia przez nie dotychczasowych praw. Plik | Źródło zdjęcia: Reuters
Indyjska Komisja ds. Konkurencji (CCI) opublikowała we wtorek (22 października 2024 r.) 48-stronicowy szczegółowy zarządzenie zatwierdzające fuzję mega aktywów medialnych Reliance Industries i Walt Disneypociąga za sobą różne warunki, w tym zbycie siedmiu kanałów telewizyjnych.
W ramach starania się o zgodę regulatora strony dobrowolnie zgodziły się, że do czasu wygaśnięcia istniejących praw nie będą łączyć telewizyjnych slotów reklamowych z prawami do krykieta IPL, ICC i BCCI.
Strony będą także sprzedawać siedem kanałów telewizyjnych, w tym Hungama i Super Hungama.
Między innymi spółki dobrowolnie zgodziły się, że nie będą łączyć sprzedaży telewizyjnych slotów reklamowych w ramach wszystkich trzech dostępnych im praw do krykieta – IPL, ICC i BCCI – przez pozostały okres obowiązywania istniejących praw.
„Strony nie będą łączyć sprzedaży boksów reklamowych OTT dla wszystkich trzech praw do krykieta dostępnych u stron, tj. IPL, ICC i BCCI, w celu zachowania równowagi istniejących praw” – stwierdzono w 48-stronicowym postanowieniu.
Strony zobowiązały się, że nie będą podnosić do nieuzasadnionego poziomu stawek za reklamę w swoich platformach telewizyjnych i streamingowych dla wydarzeń ICC i IPL do czasu objęcia przez nie dotychczasowych praw.
28 sierpnia CCI poinformowało, że zatwierdziło połączenie aktywów medialnych Reliance Industries i The Walt Disney Co w celu stworzenia największego w kraju imperium medialnego o wartości ponad 70 000 crore funtów.
Transakcja, ogłoszona na początku tego roku, została poddana analizie przez organ antymonopolowy, a zatwierdzenie nastąpiło po zaproponowaniu przez strony pewnych modyfikacji w pierwotnej strukturze transakcji.
Opublikowany – 22 października 2024 r., godz. 21:21 czasu wschodniego