Trwająca przerwa uniemożliwia użytkownikom Amazon Kindle pobieranie zarówno nowych, jak i wcześniej zakupionych książek na ich czytniki e-booków. Według moderatorzy odpowiadający użytkownikom zgłaszając problem na forach wsparcia Amazon, firma jest świadoma problemu i „aktualnie pracuje nad jego rozwiązaniem”. Próba innych kroków rozwiązywania problemów, takich jak resetowanie urządzenia, nie rozwiązała problemu, więc użytkownicy mogą na razie musieć poczekać.

Dobry czytnik e-booków zgłosił problem w środę, zauważając odpowiedź od pomocy technicznej Amazon, że jest to wynik „problemów z serwerem” i że „minie co najmniej 48 godzin, zanim e-booki zaczną się ponownie pobierać, ale może to potrwać dłużej”.

Skraj skontaktował się z Amazonem w celu uzyskania szczegółowych informacji. Zaktualizujemy ten wpis, jeśli dowiemy się czegoś więcej.

Użytkownicy na Reddit udostępnia podobne problemy z ich Kindle’ami i na Fora wsparcia Amazonjest kilka raportów, że Kindle mogą pobierać tylko tytuły i okładki książek, zanim wskaźnik postępu zatrzyma się na 1 proc. Wydaje się, że przerwa w działaniu ma również wpływ na książki, które użytkownicy próbują pobrać z Overdrive na swoje urządzenia Kindle za pomocą Libby. Jednak pobieranie książek do aplikacji Amazon Kindle na iOS i Androida nie jest zagrożone.

Najnowszy numer ukazał się tydzień po kilku wydaniach Kindle użytkownicy na Reddicie zgłosił problem z funkcją Amazon „Wyślij do Kindle”, która umożliwia boczne ładowanie e-booków i dokumentów na czytniki e-booków bez konieczności podłączania ich do komputera. Niektórzy użytkownicy otrzymali komunikaty o błędach informujące, że ich pliki „nie mogły zostać dostarczone z powodu błędu usługi”, podczas gdy inni użytkownicy w wątku nadal widzieli problemy z usługą na początku tego tygodnia.

źródło