Wiadomość iMessage nie działa dla niektórych użytkowników ze względu na gwałtowny wzrost liczby zgłoszeń awarii

Górna linia

W czwartek po południu zgłoszono powszechną awarię usługi przesyłania wiadomości błyskawicznych firmy Apple, a tysiące użytkowników zgłosiło problemy Downdetektorchociaż Apple poinformowało wkrótce po godzinie 19:00, że problem został „rozwiązany”.

Kluczowe fakty

Zaraz po godzinie 18:00 czasu wschodniego na Downdetector.com zgłoszono około 13 642 raportów o awariach.

75% raportów o przerwach w działaniu serwisu zgłaszało problemy z wysyłaniem wiadomości.

Strona stanu systemu Apple oświadczył wkrótce po godzinie 19:00 czasu wschodniego, że problem został „rozwiązany”, zauważając, że problem dotyczył niektórych użytkowników między 17:49 a 18:35 czasu wschodniego.

Użytkownicy X, wcześniej znanego jako Twitter, pośpieszyli na platformę, aby potwierdzić problem i zgłosić skargi, dzięki czemu iMessage zajął pierwsze miejsce w popularnych tematach X.

Apple nie odpowiedział natychmiast na prośbę „Forbesa” o komentarz.

Otrzymuj powiadomienia tekstowe z najświeższych wiadomości magazynu Forbes: uruchamiamy powiadomienia SMS, dzięki którym zawsze będziesz wiedzieć, najciekawsze historie, które pojawiają się na pierwszych stronach gazet. Wyślij SMS o treści „Alerty” pod numer (201) 335-0739 lub zarejestruj się tutaj.

Kluczowe tło

Awarie iMessage są tradycyjnie naprawiane przez Apple niedługo po ich rozpoczęciu. Awaria usług iMessage i FaceTime w 2022 r. dotknęła tysiące użytkowników, ale Apple rozwiązała ją w ciągu około 30 minut, Krawędź zgłoszone. W lutym miała miejsce ogólnokrajowa awaria sieci komórkowej, która dotknęła klientów AT&T, Verizon i T-Mobile, co zmusiło AT&T do przywrócenia działania około trzech czwartych swojej sieci po tym, jak awaria trwała około 7 godzin. Rzecznicy T-Mobile i Verizon powiedział Forbesowi ich sieci działały normalnie podczas przerwy, ale niektórzy klienci doświadczyli problemów podczas „dzwonienia lub wysyłania SMS-ów do klientów obsługiwanych przez innego operatora”.

Dalsze czytanie

AT&T twierdzi, że przywróciło sieć po ogólnokrajowych przerwach w świadczeniu usług komórkowych (Forbesa)

iMessage jest ponownie uruchomiony (Skraj)

źródło