Wewnątrz imprezy Telemundo 2024: gwiazda SNL Marcello Hernandez.

NBCUniversal mógł rozpocząć tydzień telewizyjny od Podły zwiastun, Snoop Dogg i urocze pingwiny, ale w poniedziałek zakończyła się bardziej specjalną prezentacją dla jednego ze swoich działów namiotowych: To biznes hiszpańskojęzyczny Telemundo.

Telemundo, zorganizowane w ośmiopiętrowym, przeszklonym pomieszczeniu McCourt, w The Shed, skupiło swoją obszerną prezentację na swoich ostatnich zwycięstwach w rankingach nad największym rywalem TelevisaUnivision, dodając kilka niezbyt subtelnych ataków na konkurenta.

„Nieustannie się zmieniamy i dajemy naszym widzom to, czego chcą, podczas gdy inni nadal robią to samo, noc po nocy, tydzień po tygodniu, rok po roku” – powiedział zebranym nowy prezes Telemundo, Luis Fernandez.

„Jesteśmy znani z tego, że jesteśmy innowatorami i wypełniamy pustkę w treści, reprezentując Latynosów ze wszystkich środowisk” – dodał Cesar Conde, szef NBCU News Group, który nadzoruje także Telemundo. „Żadna inna firma medialna nie może tego zrobić, ponieważ jesteśmy jedynymi, którzy tworzą treści przez nas, Latynosów, dla nas, Latynosów”.

Wystąpił kolumbijski artysta Manuel Turizo, a Telemundo zaprosiło swoje gwiazdy, prezenterów wiadomości i gospodarzy sportowych, aby przedstawili skwierczące szpule, ale tempo było szybsze niż wcześniej tego dnia, umożliwiając gościom powrót do baru.

I Sobotnia noc na żywo gwiazda Marcello Hernandez otworzył wydarzenie programem o dorastaniu Latynosów.

„Dorastałem w Miami, które jest bańką. Zdecydowanie. To bardzo, bardzo latynoskie miejsce. W Miami nie było Amerykanów” – zażartował. „Jedynymi Amerykanami, których mieliśmy w Miami, gdy byłem mały, byli prawnicy zajmujący się wypadkami w telewizji, którzy próbowali pozyskać nas jako klientów”.

„Niektóre rzeczy fajniej jest oglądać po hiszpańsku, OK? Piłka nożna jest lepsza po hiszpańsku. Bez pytania, co byś wolał? Amerykanin mówiący „i zdobywa bramkę” lub mężczyzna, który krzyczy „bramka”, dopóki nie straci przytomności.

„Nasza muzyka jest lepsza, to nie jest moja opinia. Shakira ma więcej miesięcznie słuchaczy Spotify niż Beyonce, z całym szacunkiem dla Bey Hive. Nie zabijaj mnie, kocham Beyonce” – kontynuował. „Nasz sport jest większy, Lionel Messi ma 33 razy więcej obserwujących niż Tom Brady. Wiem, a Tom Brady poślubił Brazylijkę, gdybyś się zastanawiał.

„I oczywiście nasze jedzenie jest lepsze, prawda? Dlatego w sklepach spożywczych salsa wyprzedziła ketchup. Pamiętaj, że zawsze jest wtorek Taco i nigdy nie jest to poniedziałek z klopsami.

Ale było też sporo sprzedaży.

„Powiedziano mi w tym roku, że jest tu wiele firm, które inwestują w społeczność latynoską, a wiele osób nie wie, co oznacza Telemundo, i cieszę się, że mogę wam wszystkim powiedzieć, zwłaszcza tym z Was, którzy nie mów po hiszpańsku, że Telemundo to w rzeczywistości hiszpańskie określenie „niesamowitej możliwości reklamy”.

„Jak więc słyszeliście, Marcelo, ten rynek stwarza ogromne możliwości biznesowe” – powiedział Conde publiczności po tym, jak Hernandez opuścił scenę. „W NBCUniversal wierzymy, że Telemundo jest naszą przewagą konkurencyjną i szczerze wierzymy, że może być także Twoją. To sprawia, że ​​nasza firma jest jedyną firmą medialną w Ameryce, do której można dotrzeć do pełnego spektrum Latynosów”.

źródło