Dan McDermott, prezes Entertainment i AMC Studios, mówi, że studio jest w stanie tworzyć więcej produkcji innych firm, takich jak Siloschoć zauważył, że „nie jest to nasza podstawowa działalność”.

W zeszłym roku wysokobudżetowy dramat dystopijny doczekał się drugiego sezonu w Apple TV+. Produkcja drugiego sezonu zakończyła się na początku tego roku, ale data premiery nie została potwierdzona.

McDermotta i innych Sieci AMC execs zadał pytania dotyczące firmy oryginalne programowanie strategii podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników spółki za pierwszy kwartał z analitykami z Wall Street. Zastanawiało się jedno Silos w szczególności biorąc pod uwagę wysoki budżet firmy AMC, a także fakt, że projekty stron trzecich nie zasilają własnej sieci firmy i przesyłanie strumieniowe teczka.

Studia AMC to prężna i produktywna grupa, która produkuje na każdą z naszych platform” – powiedział McDermott. „Te programy pozwalają nam zbudować bibliotekę, która z czasem zyskuje prawdziwą wartość dla firmy i pozwala nam monetyzować te treści. Studio jest dla nas naprawdę ważne. Jeśli chodzi o produkcję na platformy zewnętrzne, nasze możliwości produkcyjne i ilość programów, które produkujemy w AMC Studios, dają nam możliwość działania wysoce taktycznego i selektywnego. Kiedy mamy takie programy jak Silos które nie pasują do nas, ale pasują do innej platformy, skorzystamy z tych możliwości. Nie jest to nasza podstawowa działalność, ale z pewnością przewidujemy produkcję większej liczby programów dla platform zewnętrznych w miarę postępów.”

Silos został wezwany przez spółkę w swoim piśmie kwartalny raport o wynikachco było poniżej oczekiwań Street, przede wszystkim ze względu na utrzymujące się trudności ze wzmocnieniem przychodów z reklam i dystrybucji. Ze względu na moment dostarczenia serii do Apple w 2023 r., treść koncesjonowanie przychody w okresie 2024 spadły o 40% do 62 mln dolarów. Doniesienia na temat kosztów serialu są różne, ale 10-odcinkowy pierwszy sezon prawdopodobnie wyniósł setki milionów, biorąc pod uwagę tylko dane finansowe AMC Networks.

Dyrektorów zapytano także o ich podejście do licencjonowania, zwłaszcza gdy stoją przed wyborem, czy zachować programowanie we własnym zakresie, czy przekazać je stronom trzecim.

Wspomniał dyrektor handlowy Kim Kelleher Chodzące trupy I Strach przed żywymi trupami jak niedawne przykłady tego, że „prawa wracają do nas”. Członkowie zespołu zarządzającego „przyglądają się każdej z tych franczyz bardzo uważnie i przemyślanie, szczególnie w skali międzynarodowej. To bardziej region po regionie. Gdzie możemy najskuteczniej na tym zarobić i mieć pewność, że dotrzemy do największej liczby fanów? Nie jest to więc rozwiązanie uniwersalne. Jesteśmy bardzo ostrożni i rozważni w kwestii licencjonowania tych franczyz”.

Dyrektor generalna Kristin Dolan dodała, że ​​jeśli chodzi o „przedłużenie licencji na większą sumę lub jej utrzymanie, tak naprawdę robimy jedno i drugie, w zależności od obszaru. To pozwoliło nam w dalszym ciągu optymalizować wzrost przychodów z dystrybucji treści”.

źródło